V volkanE Komt weleens kijken 8 okt 2010 #1 hallo , ik heb een astra g uit 2002. en wat er net gebeurde snap ik niet. ik kom dus van r'dam naar huis ik ben op snelweg beetje snelheid maken. na 160 viel het in zijn begrenzer 5000rpm. en het motormanagment lampje ging branden. wat kan het zijn?
hallo , ik heb een astra g uit 2002. en wat er net gebeurde snap ik niet. ik kom dus van r'dam naar huis ik ben op snelweg beetje snelheid maken. na 160 viel het in zijn begrenzer 5000rpm. en het motormanagment lampje ging branden. wat kan het zijn?
L Laagvlieger Komt hier geregeld 8 okt 2010 #2 Ligt er helemaal aan wat voor motor er in ligt. Zonder die info kunnen we echt niets zeggen.
L Laagvlieger Komt hier geregeld 9 okt 2010 #5 Uitlezen idd. Eigenlijk kennen die blokken weinig problemen. EGR kleppen hebben ze niet meer. Maar bij volgas zijn die zo en zo uitgeschakelt. Een enkele keer komt wel een nokkenas of krukassensor voor. Hoeveel km heeft ie op de klok? Kan ook een versmeerde MAP sensor zijn.
Uitlezen idd. Eigenlijk kennen die blokken weinig problemen. EGR kleppen hebben ze niet meer. Maar bij volgas zijn die zo en zo uitgeschakelt. Een enkele keer komt wel een nokkenas of krukassensor voor. Hoeveel km heeft ie op de klok? Kan ook een versmeerde MAP sensor zijn.
V volkanE Komt weleens kijken 10 okt 2010 #6 Het heeft nu 156.000 op de teller. Ik heb het uitgelezen maar het geen fout. Heb ik niets om het te resetten of wat anders..? En auto rijd nog steeds perfect heb er geen last van. Goed op stationaar
Het heeft nu 156.000 op de teller. Ik heb het uitgelezen maar het geen fout. Heb ik niets om het te resetten of wat anders..? En auto rijd nog steeds perfect heb er geen last van. Goed op stationaar
wim-v6 Forumbewoner 10 okt 2010 #7 Hoe heb je me uitgelezen?? Als het lampje brandt tijdens rijden zou er een foutcode moeten opgeslagen moeten zijn. indien toerental word afgeregeld met de storing ligt dit meestal aan een van bijde toerental sensoren. Willem
Hoe heb je me uitgelezen?? Als het lampje brandt tijdens rijden zou er een foutcode moeten opgeslagen moeten zijn. indien toerental word afgeregeld met de storing ligt dit meestal aan een van bijde toerental sensoren. Willem
V volkanE Komt weleens kijken 10 okt 2010 #8 ik ben naar kwik fit toe gegaan, daar hadden ze uitleesapparaat zeiden ze. En dat ze geen fouten konden vinden
ik ben naar kwik fit toe gegaan, daar hadden ze uitleesapparaat zeiden ze. En dat ze geen fouten konden vinden
wim-v6 Forumbewoner 10 okt 2010 #9 niet alle codes kunnen met elk apparaat uitgelezen worden. Zeker niet als het een opel eigen code betreft. Willem
niet alle codes kunnen met elk apparaat uitgelezen worden. Zeker niet als het een opel eigen code betreft. Willem
V volkanE Komt weleens kijken 10 okt 2010 #10 Waar kan ik het beste heen gaan dan .? Heb je mischien tips voor mij. Volkan
V volkanE Komt weleens kijken 10 okt 2010 #12 Hmm, hoeveel kost het ongeveer bij opel uit laten lezen ? Weet je dat mischien ??
wim-v6 Forumbewoner 10 okt 2010 #13 25 euro +/- Ik weet niet waar je in de buurt zit?? indien dat Den Haag / Rotterdam is, zou je eens een afspraak bij mij kunnen maken om de auto eens na te lopen. interesse, gaarne reageren via U2U Willem
25 euro +/- Ik weet niet waar je in de buurt zit?? indien dat Den Haag / Rotterdam is, zou je eens een afspraak bij mij kunnen maken om de auto eens na te lopen. interesse, gaarne reageren via U2U Willem
V volkanE Komt weleens kijken 12 okt 2010 #14 En jah hoor .. Nog een keer laten uitlezen, en er blijkt dat de krukaspositiesensor de kwaad doener was. Nou is de lampje uit, maar kan het kwaad? Ik heb voor de rest geen last van. Volkan
En jah hoor .. Nog een keer laten uitlezen, en er blijkt dat de krukaspositiesensor de kwaad doener was. Nou is de lampje uit, maar kan het kwaad? Ik heb voor de rest geen last van. Volkan
V volkanE Komt weleens kijken 13 okt 2010 #16 Ze hebben nix vervangen, er stond fout wissen hebben ze op gedrukt. En weg was lampje Volkan