H Hammerr7 Lid 9 jul 2016 #1 Hallo, Ben op zoek naar iemand die mn motorkap kan verlengen/doorlassen Iemand hier die dat kan voor leuk prijsje? Gaat om een corsa c uit 2003 Thanks
Hallo, Ben op zoek naar iemand die mn motorkap kan verlengen/doorlassen Iemand hier die dat kan voor leuk prijsje? Gaat om een corsa c uit 2003 Thanks
H Hammerr7 Lid 9 jul 2016 #2 Regio amersfoort/ utrecht, maar voor leuk prijsje kom ik diegene zn kant op!
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 9 jul 2016 #4 @Hammerr7 wrote:Iemand? :???: Wat een haast zeg. Doe s rustig joh. Ik ben overigens wel benieuwd wat het ongeveer kost. Zit zelf in noord limburg maar zou hem ook graag verlengd willen hebben.
@Hammerr7 wrote:Iemand? :???: Wat een haast zeg. Doe s rustig joh. Ik ben overigens wel benieuwd wat het ongeveer kost. Zit zelf in noord limburg maar zou hem ook graag verlengd willen hebben.
C computerbug Komt hier geregeld 10 jul 2016 #5 Hoi, Hier heb ik wat info gevonden!, Motorkap verlengen in 5 seconden via zoek functie. Mijn interesse ligt daar niet, dus heb het niet gelezen verder. viewtopic.php?f=6&t=173122&hilit=Motorkap+verlengen
Hoi, Hier heb ik wat info gevonden!, Motorkap verlengen in 5 seconden via zoek functie. Mijn interesse ligt daar niet, dus heb het niet gelezen verder. viewtopic.php?f=6&t=173122&hilit=Motorkap+verlengen