I Insanity Komt weleens kijken 7 apr 2011 #1 Ik heb binnenkort een kap met booskijkers maar nu moet ie nog gespoten worden! Waar hebben jullie die van jou laten spuiten en wat kostte het? Woon zelf tevens in Zuid-Holland
Ik heb binnenkort een kap met booskijkers maar nu moet ie nog gespoten worden! Waar hebben jullie die van jou laten spuiten en wat kostte het? Woon zelf tevens in Zuid-Holland
G Gido-GSI Komt weleens kijken 7 apr 2011 #2 zoek gewoon een autospuiter in zuidholland en breng em er heen
G Gido-GSI Komt weleens kijken 7 apr 2011 #3 zoek gewoon een autospuiter in zuidholland en breng em er heen
I Insanity Komt weleens kijken 7 apr 2011 #4 Ja hehe Maar wie weet zijn er wel mensen hier in de buurt die spuiters weten die het voor een aantrekkelijk prijsje doen:hmmz
Ja hehe Maar wie weet zijn er wel mensen hier in de buurt die spuiters weten die het voor een aantrekkelijk prijsje doen:hmmz
I Insanity Komt weleens kijken 7 apr 2011 #5 Ja hehe Maar wie weet zijn er wel mensen hier in de buurt die spuiters weten die het voor een aantrekkelijk prijsje doen:hmmz
Ja hehe Maar wie weet zijn er wel mensen hier in de buurt die spuiters weten die het voor een aantrekkelijk prijsje doen:hmmz
F Fearless Forumbewoner 7 apr 2011 #6 Rol hem wit....en koop zwarte plakfolie. Blokjes snijden en plakken maarrrr
F Fearless Forumbewoner 7 apr 2011 #7 Rol hem wit....en koop zwarte plakfolie. Blokjes snijden en plakken maarrrr
I Insanity Komt weleens kijken 7 apr 2011 #8 Neeeeh dat vind ik niet mooi, Heb een grijze corsa Wil m metallic zwart laten spuiten
I Insanity Komt weleens kijken 7 apr 2011 #9 Neeeeh dat vind ik niet mooi, Heb een grijze corsa Wil m metallic zwart laten spuiten
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 7 apr 2011 #10 [rquote=1909003&tid=145939&author=Insanity]Neeeeh dat vind ik niet mooi, Heb een grijze corsa Wil m metallic zwart laten spuiten[/rquote] dan plak je de rest toch ook vol met blokjes
[rquote=1909003&tid=145939&author=Insanity]Neeeeh dat vind ik niet mooi, Heb een grijze corsa Wil m metallic zwart laten spuiten[/rquote] dan plak je de rest toch ook vol met blokjes
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 7 apr 2011 #11 [rquote=1909003&tid=145939&author=Insanity]Neeeeh dat vind ik niet mooi, Heb een grijze corsa Wil m metallic zwart laten spuiten[/rquote] dan plak je de rest toch ook vol met blokjes
[rquote=1909003&tid=145939&author=Insanity]Neeeeh dat vind ik niet mooi, Heb een grijze corsa Wil m metallic zwart laten spuiten[/rquote] dan plak je de rest toch ook vol met blokjes
I Insanity Komt weleens kijken 7 apr 2011 #12 Is het bijdehande uurtje aangeslagen hiero ofzo hahaha Was een grapje... Maar nee...ik wil m laten spuiten, tenzij hier iemand mijn motorkap gratis met zijn eigen metallic zwarte sticker wilt beplakken!:jerry
Is het bijdehande uurtje aangeslagen hiero ofzo hahaha Was een grapje... Maar nee...ik wil m laten spuiten, tenzij hier iemand mijn motorkap gratis met zijn eigen metallic zwarte sticker wilt beplakken!:jerry
I Insanity Komt weleens kijken 7 apr 2011 #13 Is het bijdehande uurtje aangeslagen hiero ofzo hahaha Was een grapje... Maar nee...ik wil m laten spuiten, tenzij hier iemand mijn motorkap gratis met zijn eigen metallic zwarte sticker wilt beplakken!:jerry
Is het bijdehande uurtje aangeslagen hiero ofzo hahaha Was een grapje... Maar nee...ik wil m laten spuiten, tenzij hier iemand mijn motorkap gratis met zijn eigen metallic zwarte sticker wilt beplakken!:jerry