M mk0111 Lid 21 jul 2015 #1 Hallo allen, Wellicht een zeer domme vraag, maar ik stel hem toch... Past een motorkap van een opel corsa d 3 deurs op een opel corsa d 5 deurs? En dezelfde vraag voor een flex fix achterbumper. Thanx voor het verlossende antwoord.
Hallo allen, Wellicht een zeer domme vraag, maar ik stel hem toch... Past een motorkap van een opel corsa d 3 deurs op een opel corsa d 5 deurs? En dezelfde vraag voor een flex fix achterbumper. Thanx voor het verlossende antwoord.
B bart-gsi Forumbewoner 21 jul 2015 #2 zowel voor als na de facelift passen de motorkap en bumper van een corsa D 3 en 5 deurs.. voor de duidelijkheid voor de facelift 3 drs 5 drs en andersom na de facelift 3 drs 5 drs en andersom
zowel voor als na de facelift passen de motorkap en bumper van een corsa D 3 en 5 deurs.. voor de duidelijkheid voor de facelift 3 drs 5 drs en andersom na de facelift 3 drs 5 drs en andersom
M mk0111 Lid 21 jul 2015 #3 Thanx voor je antwoord.. Kan ik nu eens breder zoeken op zoek naar nieuwe spullen... Kleurcode AUU is best lastig te vinden
Thanx voor je antwoord.. Kan ik nu eens breder zoeken op zoek naar nieuwe spullen... Kleurcode AUU is best lastig te vinden