L lukelaaf Komt weleens kijken 19 mei 2013 #1 Hallo Ik ben van plan om een uitlaat van een motor (honda) onder mijn kadert te zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? groeten Luke
Hallo Ik ben van plan om een uitlaat van een motor (honda) onder mijn kadert te zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? groeten Luke
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 19 mei 2013 #2 hahaha, En wat probeer je daar precies mee te bereiken?
L lukelaaf Komt weleens kijken 19 mei 2013 #3 Beetje een bromment geluid en lijkt me gewoon bruut er uit zien groeten Luke
L lukelaaf Komt weleens kijken 19 mei 2013 #5 Wat het lijkt me gewoon bruut zoon chrome uitlaat van 15 doorsnede. Het gaat om een c kadett BTW groeten Luke
Wat het lijkt me gewoon bruut zoon chrome uitlaat van 15 doorsnede. Het gaat om een c kadett BTW groeten Luke
L lukelaaf Komt weleens kijken 20 mei 2013 #7 Heb Em er al even om de pijp heen gedaan en dicht getaped. Hij dempt goed komt een lag brul geluid uit. Maar zonder de demper maakt hij meer geluid. Zal dadelijk wel ff een foto er op zetten groeten Luke
Heb Em er al even om de pijp heen gedaan en dicht getaped. Hij dempt goed komt een lag brul geluid uit. Maar zonder de demper maakt hij meer geluid. Zal dadelijk wel ff een foto er op zetten groeten Luke
L lukelaaf Komt weleens kijken 20 mei 2013 #8 Demper zit er niet op is wat werk en nu nog geen zin in. Heb wel de bocht afgeslepen en die er op gelast En zo ziet de demper er uit groeten Luke
Demper zit er niet op is wat werk en nu nog geen zin in. Heb wel de bocht afgeslepen en die er op gelast En zo ziet de demper er uit groeten Luke
C ckadett16v Post best veel 23 mei 2013 #9 Ik zou hem mooi op de motor laten zitten en een simons dempertje o.i.d. scoren. Persoonlijk vind ik het geen kijk.
Ik zou hem mooi op de motor laten zitten en een simons dempertje o.i.d. scoren. Persoonlijk vind ik het geen kijk.