@remutr wrote:Dat is waar, maar ik heb het toch maar zonder rollenbank gedaan. Het sneller reageren op het gaspedaal en het hogere koppel merk ik nu ook al.
In een stoplicht sprintje met de Ommie 2.6 v6 beide afspreken bij 2000 toeren inschakelen en beide bij 4500 doorschakelen kwam ik zonder chip tekort.
Zelfde met chip gedaan en ik kan naast de Ommie blijven rijden. Ook v.a 40 km naar 80 km in zijn 2 kan hij bij de Ommie blijven. In zijn 3 wint de Ommie altijd.
Nu is de Ommie gechipt en zijn de verhoudingen weer zoals het was voordat ze beide gechipt waren.
Maar carlo en willem hebben veel ervaring met miruni dat moet bij jouw wel goed komen, ben wel benieuwd hoeveel pk en koppel jij krijgt als hij gechipt is.
Ervaring Miruni:
Dat zijn Ron, Glen, Arjan en ik geweest.
Ook Servaas (Corsa_GSI) heeft goede ervaringen met Miruni, betreffende zijn 3.0 v6 Vectra-b.
De Vectra hoort bij een Goede sprint ten aller tijden de Omega voor te blijven, ja ook de 3.0 v6 handbak.
De test die je uutvoord strookt niet helemaal met de prestatieband verschillen tussen de omega en Vectra.
De Vectra moet ivm zijn inlaattraject, en uitlaat systeem meer toeren maken om volte trekken.
De vectra-b leeft tussen de 4500 en 6700 toeren op zijn best, terwijl de Omega meer doet in middentoeren gebied.
Willem
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk