H Henk042 Komt hier geregeld 11 jul 2010 #22 origineel gepost door wim-v6 stationair haha Willem :jerry Ja, zo ben ik vanochtend terug gereden naar huis. Was gelukkig nog maar een kleine 100 meter weg. Zelfs stationair rijden slaat hij trouwens op af.
origineel gepost door wim-v6 stationair haha Willem :jerry Ja, zo ben ik vanochtend terug gereden naar huis. Was gelukkig nog maar een kleine 100 meter weg. Zelfs stationair rijden slaat hij trouwens op af.
wim-v6 Forumbewoner 11 jul 2010 #25 mijne doet het gelukkig nog wel maargoed, tis allemaal ellende had van de week hetzelfde met een kadett. had de benzineslang vervangen van boven de tank naar het filter alleen door een foutje knel komen te liggen auto deed hetzelde als de jouwe, en dat kwam door te weinig aanvoer van peut. slang goed gelegen en reed weer als vanouds Willem
mijne doet het gelukkig nog wel maargoed, tis allemaal ellende had van de week hetzelfde met een kadett. had de benzineslang vervangen van boven de tank naar het filter alleen door een foutje knel komen te liggen auto deed hetzelde als de jouwe, en dat kwam door te weinig aanvoer van peut. slang goed gelegen en reed weer als vanouds Willem
H Henk042 Komt hier geregeld 11 jul 2010 #26 Kijk, dat is dan een vlotte oplossing. Ik hoop alleen maar dat het bij mij het filter is. Mijn financieën zijn niet oneindig. Heb net zo'n 800 euries uitgegeven aan nieuwe remschijven en een schroefset. Moet er nu niet teveel ellende bij krijgen.
Kijk, dat is dan een vlotte oplossing. Ik hoop alleen maar dat het bij mij het filter is. Mijn financieën zijn niet oneindig. Heb net zo'n 800 euries uitgegeven aan nieuwe remschijven en een schroefset. Moet er nu niet teveel ellende bij krijgen.
wim-v6 Forumbewoner 11 jul 2010 #27 Vlotte oplossing moest opnieuw de tank laten zakken. Dit keer bijna vol met benzine, langs een drukke weg Zonder krik!!! Willem
Vlotte oplossing moest opnieuw de tank laten zakken. Dit keer bijna vol met benzine, langs een drukke weg Zonder krik!!! Willem
H Henk042 Komt hier geregeld 11 jul 2010 #28 origineel gepost door wim-v6 Vlotte oplossing moest opnieuw de tank laten zakken. Dit keer bijna vol met benzine, langs een drukke weg Zonder krik!!! Willem Oooww oke dan, kun je na gaan wat een leek ik ben. Pffff mooie vlotte oplossing. Vind het top dat jij het zo weer oplost. Zoals ik al eerder zei, jammer dat je een pokke eind weg woont.
origineel gepost door wim-v6 Vlotte oplossing moest opnieuw de tank laten zakken. Dit keer bijna vol met benzine, langs een drukke weg Zonder krik!!! Willem Oooww oke dan, kun je na gaan wat een leek ik ben. Pffff mooie vlotte oplossing. Vind het top dat jij het zo weer oplost. Zoals ik al eerder zei, jammer dat je een pokke eind weg woont.
wim-v6 Forumbewoner 11 jul 2010 #29 Pokke eind?? Zet dagelijks 400km met 80km/u achter de kiezen, dan is dit geen pokke eind hoor. :jerry Willem
Pokke eind?? Zet dagelijks 400km met 80km/u achter de kiezen, dan is dit geen pokke eind hoor. :jerry Willem
H Henk042 Komt hier geregeld 12 jul 2010 #30 Ja, als je alle dagen zoveel rijdt, is het inderdaad maar een klein eindje. Heb vandaag de auto weer geprobeerd, deed het nu normaal. Geen idee hoe dat nou weer kan.
Ja, als je alle dagen zoveel rijdt, is het inderdaad maar een klein eindje. Heb vandaag de auto weer geprobeerd, deed het nu normaal. Geen idee hoe dat nou weer kan.
T TonSR Loopt hier de deur plat 12 jul 2010 #31 ik had zoon probleem ook met mijn omi starten stukje rijden stoppen nooit meer starten echter na 10 minuten ofzo starten en rijden geen probleem.ook dit heeft zich toen ook zelf opgelost en nadien niet meer voorgekomen.
ik had zoon probleem ook met mijn omi starten stukje rijden stoppen nooit meer starten echter na 10 minuten ofzo starten en rijden geen probleem.ook dit heeft zich toen ook zelf opgelost en nadien niet meer voorgekomen.
H Henk042 Komt hier geregeld 12 jul 2010 #32 Denk dat door de warmte er toch ergens een dampbel is ontstaan. Nu het een beetje is afgekoeld, is het belletje waarschijnlijk vertrokken. Hoop ik trouwens:jerry Ik ga echter wel mijn brandstof filter vervangen, gewoon voor het geval "dat".
Denk dat door de warmte er toch ergens een dampbel is ontstaan. Nu het een beetje is afgekoeld, is het belletje waarschijnlijk vertrokken. Hoop ik trouwens:jerry Ik ga echter wel mijn brandstof filter vervangen, gewoon voor het geval "dat".
H Henk042 Komt hier geregeld 12 jul 2010 #34 origineel gepost door wim-v6 Vapour lock. Zat er nog aan te denken.. Willem Juist, dat bedoelde ik. Komt zoiets vaak voor, ik bedoel met die belachelijk warme dagen dan?
origineel gepost door wim-v6 Vapour lock. Zat er nog aan te denken.. Willem Juist, dat bedoelde ik. Komt zoiets vaak voor, ik bedoel met die belachelijk warme dagen dan?
wim-v6 Forumbewoner 12 jul 2010 #35 tja, ik heb er zelfs met 40+ graden celcius met zowel benzine als Dieselvoertuigen nooit last van gehad. Willem
tja, ik heb er zelfs met 40+ graden celcius met zowel benzine als Dieselvoertuigen nooit last van gehad. Willem
H Henk042 Komt hier geregeld 12 jul 2010 #36 Dan toch echt het filtertje maar vervangen. Lijkt me wel het veiligst.