C CORSA BB Komt weleens kijken 3 jan 2013 #1 Corsa 1.2 eco '99 De auto werd verplaatst en bij inparkeren sloeg de auto af en start nu niet meer. De bougies vonken en zijn nat Wat kan het zijn.. Motor draait wel rond maar start niet Ik hoor ook geen benzinepomp Corsa BB
Corsa 1.2 eco '99 De auto werd verplaatst en bij inparkeren sloeg de auto af en start nu niet meer. De bougies vonken en zijn nat Wat kan het zijn.. Motor draait wel rond maar start niet Ik hoor ook geen benzinepomp Corsa BB
C CORSA BB Komt weleens kijken 4 jan 2013 #2 Niemand een idee.. Alfast bedankt voor dit te lezen. Corsa bb
B BlackDevil Komt hier geregeld 4 jan 2013 #3 Je geeft zelf al 2 mogelijke oorzaken voor het niet starten: @CORSA BB wrote: De bougies zijn nat @CORSA BB wrote: Ik hoor ook geen benzinepomp Dus ik zou daar eens beginnen te zoeken.
Je geeft zelf al 2 mogelijke oorzaken voor het niet starten: @CORSA BB wrote: De bougies zijn nat @CORSA BB wrote: Ik hoor ook geen benzinepomp Dus ik zou daar eens beginnen te zoeken.
C CORSA BB Komt weleens kijken 5 jan 2013 #4 Waar zit het relai van de brandstofpomp De b.pomp maakt bij contact geen geluid Of hoord dat zo..? De injectorrail heeft wel benzinedruk.
Waar zit het relai van de brandstofpomp De b.pomp maakt bij contact geen geluid Of hoord dat zo..? De injectorrail heeft wel benzinedruk.
C CORSA BB Komt weleens kijken 5 jan 2013 #5 Auto is uitgelezen en had geen foutcodes... Hij rijd weer. Bleek gewoon verzopen. Iedereen bedankt. Corsa bb Mag slotje op
Auto is uitgelezen en had geen foutcodes... Hij rijd weer. Bleek gewoon verzopen. Iedereen bedankt. Corsa bb Mag slotje op