M Maurice89 Hoort bij de inboedel 24 jun 2012 #21 En waarom een oud blok van een v6? Had je niet beter een x25xe kunne pakken?
wim-v6 Forumbewoner 24 jun 2012 #22 Ik zou toch wel het 5gaats onderstel monteren.. de 2liter remmen Gaan Flink te kort komen met het meergewicht en snelheid van de V6 motor...
Ik zou toch wel het 5gaats onderstel monteren.. de 2liter remmen Gaan Flink te kort komen met het meergewicht en snelheid van de V6 motor...
V Vannos Hoort bij de inboedel 24 jun 2012 #23 @Maurice89 wrote:En waarom een oud blok van een v6? Had je niet beter een x25xe kunne pakken? wat is er beter aan de x25xe dan ? Wim v6 ja schijf diameter is groter dus die wil ik overzetten. Iemand toevallig nog een luchtfilter bak liggen van een v6 ?
@Maurice89 wrote:En waarom een oud blok van een v6? Had je niet beter een x25xe kunne pakken? wat is er beter aan de x25xe dan ? Wim v6 ja schijf diameter is groter dus die wil ik overzetten. Iemand toevallig nog een luchtfilter bak liggen van een v6 ?
wim-v6 Forumbewoner 25 jun 2012 #24 Schijven, + 5gaats baven + grotere achterremmen met 5gaats naven is zo over te bouwen. Willem
V Vannos Hoort bij de inboedel 25 jun 2012 #25 ja daarom. beter wat grotere remmetjes. Brandstof pomp kon ik gewoon laten zitten toch ? de planning is volgende maand 2 of 3e week, dan neem ik een week vrij. en heb ik alle gereedschap en een degelijk brug tot de beschikking ook lees ik dat er meestal de hele kabel boom die achter het dashboard loopt vervangen moet worden voor die van de v6 ?
ja daarom. beter wat grotere remmetjes. Brandstof pomp kon ik gewoon laten zitten toch ? de planning is volgende maand 2 of 3e week, dan neem ik een week vrij. en heb ik alle gereedschap en een degelijk brug tot de beschikking ook lees ik dat er meestal de hele kabel boom die achter het dashboard loopt vervangen moet worden voor die van de v6 ?
R re2flex Post best veel 9 jul 2012 #26 @Maurice89 wrote:En waarom een oud blok van een v6? Had je niet beter een x25xe kunne pakken? het enige wat ik weet van de oude type v6 blokken is dat ze af en toe nogal koelingsproblemen vertoonden. :hmmz
@Maurice89 wrote:En waarom een oud blok van een v6? Had je niet beter een x25xe kunne pakken? het enige wat ik weet van de oude type v6 blokken is dat ze af en toe nogal koelingsproblemen vertoonden. :hmmz
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 9 jul 2012 #27 Met die koelingsproblemen heb ik nooit gezeten met me v6 had ook oude type... Gewoon zuinig mee omgaan
Met die koelingsproblemen heb ik nooit gezeten met me v6 had ook oude type... Gewoon zuinig mee omgaan
C commodoreboy Lid 9 jul 2012 #28 ik vind die v6 echt een fijne motor voor in een calibra. enige bij die koeling was dat je dat motortje altijd hoorde nablazen om die achterste cilinderkop meer te koelen. dan lijkt het net of je hem flink hebt afgetrapt voor je hem parkeert.
ik vind die v6 echt een fijne motor voor in een calibra. enige bij die koeling was dat je dat motortje altijd hoorde nablazen om die achterste cilinderkop meer te koelen. dan lijkt het net of je hem flink hebt afgetrapt voor je hem parkeert.