E Eric BB Komt weleens kijken 10 apr 2010 #121 origineel gepost door Emiel-Manta corrado :wub Dus je weet wel wat mooi is??
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 10 apr 2010 #122 Nee, Emiel heeft wel meer beperkingen. :jerry
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 10 apr 2010 #123 Ik dacht al, een bekende platgewalste jetta. :jerry [/URL]
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 10 apr 2010 #124 [/URL] Das een grote G-lader :jerry [/URL] Doe toch die gele maar. :jerry [/URL] [/URL] Iene miene mutte :jerry [/URL] [/URL]
[/URL] Das een grote G-lader :jerry [/URL] Doe toch die gele maar. :jerry [/URL] [/URL] Iene miene mutte :jerry [/URL] [/URL]
E Eric BB Komt weleens kijken 10 apr 2010 #125 origineel gepost door mantamafkees01 Ik dacht al, een bekende platgewalste jetta. :jerry [/URL] alleen op t 2e plaatje is hij een stuk lager... snap niet waarom
origineel gepost door mantamafkees01 Ik dacht al, een bekende platgewalste jetta. :jerry [/URL] alleen op t 2e plaatje is hij een stuk lager... snap niet waarom
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 10 apr 2010 #127 origineel gepost door mantamafkees01 Nee, Emiel heeft wel meer beperkingen. :jerry :angel deze is van een maatje van me, of had ik die misschien al gepost?
origineel gepost door mantamafkees01 Nee, Emiel heeft wel meer beperkingen. :jerry :angel deze is van een maatje van me, of had ik die misschien al gepost?
G gsipiloot Komt hier geregeld 11 apr 2010 #128 k heb ook eens verkering met een meiske gehad en die had ook een corrado.... ben zodoende wel eens naar een corrado meeting geweest zijn dikke auto's zijn de enigste vw's die echt mooi zijn met name t vr6 model is gaaaaaaaaaaf dat geluid:wub
k heb ook eens verkering met een meiske gehad en die had ook een corrado.... ben zodoende wel eens naar een corrado meeting geweest zijn dikke auto's zijn de enigste vw's die echt mooi zijn met name t vr6 model is gaaaaaaaaaaf dat geluid:wub
O OPC-lijntje Post best veel 11 apr 2010 #129 Tsja... Ik blijf erbij, zie ze toch het liefste zo...:angel Nee, geintje natuurlijk:jerry
O OPC-lijntje Post best veel 11 apr 2010 #130 Hahaha als je dat altijd zo snel kan zou je is moeten gaan bellen
O OPC-lijntje Post best veel 11 apr 2010 #132 Hahaha geweldig filmpje met dito reacties inderdaad:thumbup
O OPC-lijntje Post best veel 20 apr 2010 #137 :jerry:jerry:jerry:jerry http://tastelikepizza.com/index.php?itemid=19038
O opelfreak Komt weleens kijken 20 apr 2010 #138 Ik vind dit toch nog altijd een van de waanzinnigste filmpjes op you tube, de Dyno run van de Golf R32 EIP Tuning:
Ik vind dit toch nog altijd een van de waanzinnigste filmpjes op you tube, de Dyno run van de Golf R32 EIP Tuning:
P peturrr Komt weleens kijken 20 apr 2010 #139 origineel gepost door opelfreak Ik vind dit toch nog altijd een van de waanzinnigste filmpjes op you tube, de Dyno run van de Golf R32 EIP Tuning: Zeker waar! in die zou ik nog wel een rondje willen knallen!
origineel gepost door opelfreak Ik vind dit toch nog altijd een van de waanzinnigste filmpjes op you tube, de Dyno run van de Golf R32 EIP Tuning: Zeker waar! in die zou ik nog wel een rondje willen knallen!
W wingersv Post best veel 26 apr 2010 #140 heeft iemand ook een link naar het topic over mooie opels op het vw forum? ben wel benieuwd wat daar te vinden is en wat hun nou mooi vinden.
heeft iemand ook een link naar het topic over mooie opels op het vw forum? ben wel benieuwd wat daar te vinden is en wat hun nou mooi vinden.