Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
en mn ex golfje 1 cabrio.. heb echt spijt dat ik die weg heb gedaan.. zat geen spatje roest aan en ongerestaureerd! .. wel zelf zo opgebouwd :jerry .. en lager dan lager kon die helaas niet..
Geef mij Amerika maar, daar hebben ze tenminste echte vette brede wielen met brede banden erop. 11j met 305 ofzo en doe goede et. Zeg zelf, in dit topic zie ik veel mooie vw. Maar die audi, kom op man.... Wat zou die voor maat hebben, 11j met een 255 ofzo (ik zeg maar wat).
Neg camber om de banden binnen de wielkasten te houden en een extreem getrokken band. Wat een rice, heel dat drifter gedoe is niks voor mij
In de eerste post daar zitten wel mooie golfjes tussen. Ook de zwarte die unknow heeft gepost en de gerestaureerde die silver gepost heeft. Deze zijn bijna perfect.
Ik kreeg een beetje de neiging om impulsief te reageren op de topictitel met "VW's zijn nooit mooi".
Ten onrechte, though...
Ik zie er zeker een paar mooie tussen staan.
Doet me denken, want de oude Jetta die m'n neef ooit had vond ik ook wel erg gaaf. En een Kevertje lijkt me ook super om een keertje zelf te restaureren.
ach jezus, komt dat 13 jarige klotekind ook weer door de bochtuke
ga lekker naar je K3 forum ofzo, d'r is nog geen zinvol woord uit al je posts gekomen.
over dat getrokken banden verhaal.. te ver kan, maar voorlopig kent iedereen wel een neef van een oom die getrouwd is met je achternicht en een affaire heeft met de oma van je schoonmoeder.. en geen mens die zelf komt met: kijk wat mij is overkomen.
ach jezus, komt dat 13 jarige klotekind ook weer door de bochtuke
ga lekker naar je K3 forum ofzo, d'r is nog geen zinvol woord uit al je posts gekomen.
over dat getrokken banden verhaal.. te ver kan, maar voorlopig kent iedereen wel een neef van een oom die getrouwd is met je achternicht en een affaire heeft met de oma van je schoonmoeder.. en geen mens die zelf komt met: kijk wat mij is overkomen.