E Edwin1104 Post best veel 10 jan 2011 #41 Is deze nog niet verkocht. Jammer hele mooie kleur. Groeten Edwin
S svdk20 Loopt hier de deur plat 10 jan 2011 #42 ja hij is sinds vandaag verkocht:angel:angel. morgen word ie afgeleverd met nieuwe apk, banden en bobine. zal hem is ff flink op poetsen in het weekend plaats ik wel foto's als het weer het toe laat.
ja hij is sinds vandaag verkocht:angel:angel. morgen word ie afgeleverd met nieuwe apk, banden en bobine. zal hem is ff flink op poetsen in het weekend plaats ik wel foto's als het weer het toe laat.
S svdk20 Loopt hier de deur plat 10 jan 2011 #43 ja hij is sinds vandaag verkocht:angel:angel. morgen word ie afgeleverd met nieuwe apk, banden en bobine. zal hem is ff flink op poetsen in het weekend plaats ik wel foto's als het weer het toe laat.
ja hij is sinds vandaag verkocht:angel:angel. morgen word ie afgeleverd met nieuwe apk, banden en bobine. zal hem is ff flink op poetsen in het weekend plaats ik wel foto's als het weer het toe laat.
H Hans V6 Komt weleens kijken 12 jan 2011 #46 Das mooi om te horen, we wachten de foto's even af. komt in iedergeval weer bij een liefhebber terecht. ook van deze kant veilige en plezierige kilometers toegewenst
Das mooi om te horen, we wachten de foto's even af. komt in iedergeval weer bij een liefhebber terecht. ook van deze kant veilige en plezierige kilometers toegewenst
H Hans V6 Komt weleens kijken 12 jan 2011 #47 Das mooi om te horen, we wachten de foto's even af. komt in iedergeval weer bij een liefhebber terecht. ook van deze kant veilige en plezierige kilometers toegewenst
Das mooi om te horen, we wachten de foto's even af. komt in iedergeval weer bij een liefhebber terecht. ook van deze kant veilige en plezierige kilometers toegewenst
E Edwin1104 Post best veel 12 jan 2011 #48 Succes ermee mooie wagen en mooie kleur veel veilige kilometers toegewenst.
E Edwin1104 Post best veel 12 jan 2011 #49 Succes ermee mooie wagen en mooie kleur veel veilige kilometers toegewenst.