O OpelRoos Komt hier geregeld 12 dec 2009 #1 Post hier mooie uitspraken van jezelf, van een ander, van vandaag of van heul lang geleden. Als ze maar grappig zijn. Gister... Ik heb nog aan je gedacht vandaag.... Oh, ben je geflitst??
Post hier mooie uitspraken van jezelf, van een ander, van vandaag of van heul lang geleden. Als ze maar grappig zijn. Gister... Ik heb nog aan je gedacht vandaag.... Oh, ben je geflitst??
T TonSR Loopt hier de deur plat 12 dec 2009 #2 hoera ,ik krijg van de staat een nieuw kasje in mijn auto,daar wordt ik blij van. vgr tonsr
F Freestyler Loopt hier de deur plat 12 dec 2009 #3 op de terugweg van Rammstein, 2 vrienden achterin. Zat de een de ander de kietelen. Zegt ze "stop met kietelen" Zegt mijn vrouw heel droog: "Ow, heet dat tegenwoordig zo??" :jerry:jerry:jerry:jerry
op de terugweg van Rammstein, 2 vrienden achterin. Zat de een de ander de kietelen. Zegt ze "stop met kietelen" Zegt mijn vrouw heel droog: "Ow, heet dat tegenwoordig zo??" :jerry:jerry:jerry:jerry
S SRLandgraaf Komt hier geregeld 12 dec 2009 #4 ik heb ook nog steeds een scooter , en werd van de week staande gehouden door een agent zegt die agent lekker arrogant wat ligt daar onder? ik asfalt meneer kon hij niet echt warderen haha
ik heb ook nog steeds een scooter , en werd van de week staande gehouden door een agent zegt die agent lekker arrogant wat ligt daar onder? ik asfalt meneer kon hij niet echt warderen haha
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 12 dec 2009 #5 nja zo heb ik ook nog klassieke uitspraken uit m'n school-tijd.. -Daar is de deur meneer de mulder! -klopt ja, en daar is 't raam
nja zo heb ik ook nog klassieke uitspraken uit m'n school-tijd.. -Daar is de deur meneer de mulder! -klopt ja, en daar is 't raam
B Baas J. Hoort bij de inboedel 12 dec 2009 #6 Hey! Hey?! Hey zegt een boer tegen z'n varkens! Als je m'n naam niet weet zeg je maar chef!
E eddie V6 CDTI Komt weleens kijken 12 dec 2009 #7 Een collega op mijn werk aan het begin van de week. "Zo weer een weekje werken en ik zal me weer voor de volle 50% inzetten."
Een collega op mijn werk aan het begin van de week. "Zo weer een weekje werken en ik zal me weer voor de volle 50% inzetten."
K Kroacs Komt weleens kijken 12 dec 2009 #8 en dan vraag ik na de koffie wat wil je drinken? zegt die ander doe mij maar fris! ik: ga maar buiten staat fris genoeg! 2e komt een man bij mij aan de deur: man: Mag ik even bellen? ik: tuurlijk de fiets staat in de garage! haha
en dan vraag ik na de koffie wat wil je drinken? zegt die ander doe mij maar fris! ik: ga maar buiten staat fris genoeg! 2e komt een man bij mij aan de deur: man: Mag ik even bellen? ik: tuurlijk de fiets staat in de garage! haha
T TedMechanic Loopt hier de deur plat 12 dec 2009 #9 Een leraar van me staat het hele bord vol te kalken met een voorbeeld berekening, zegt die ineens: "Ja, ik weet dat er geen zak van klopt, maar ik heb er dan ook niet zo heel lang over nagedacht" Diezelfde leraar een keer op vrijdag middag tijdens het laatste uur, een half uur voor het einde van de les: "Nou, ik ga naar huis, maken jullie het niet te laat?"
Een leraar van me staat het hele bord vol te kalken met een voorbeeld berekening, zegt die ineens: "Ja, ik weet dat er geen zak van klopt, maar ik heb er dan ook niet zo heel lang over nagedacht" Diezelfde leraar een keer op vrijdag middag tijdens het laatste uur, een half uur voor het einde van de les: "Nou, ik ga naar huis, maken jullie het niet te laat?"
G Gommel Post best veel 12 dec 2009 #11 Over vrouwen zeg ik altijd: Vrouwen, je ken beter kippen houwen of computers bouwen!
F Freestyler Loopt hier de deur plat 12 dec 2009 #13 we zijn aan het werken, niet aan het vluchten. jagen doe je maar in het bos. (Bij Jehova's) "wij komen u Je zus brengen" "Is goed, zet hem maar in de tuin, naast boeddah"
we zijn aan het werken, niet aan het vluchten. jagen doe je maar in het bos. (Bij Jehova's) "wij komen u Je zus brengen" "Is goed, zet hem maar in de tuin, naast boeddah"
M mayhem Hoort bij de inboedel 12 dec 2009 #14 wie vroeg sterft, is langer dood. anderhalve kilo is het ideale gewicht van je schoonmoeder...... inclusief de urn.
wie vroeg sterft, is langer dood. anderhalve kilo is het ideale gewicht van je schoonmoeder...... inclusief de urn.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 12 dec 2009 #17 vraag je waar je maatje blijft. Zegt hij: Ik kom eraan. Jij terug,niks ervan,je blijft eraf!
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 12 dec 2009 #18 ga je uit eten in een culinair restaurant. Na het eten vraagt de ober: Hoe vond u het? Jij: Na lang zoeken
ga je uit eten in een culinair restaurant. Na het eten vraagt de ober: Hoe vond u het? Jij: Na lang zoeken
O Opelkees Hoort bij de inboedel 12 dec 2009 #19 origineel gepost door Gommel Over vrouwen zeg ik altijd: Vrouwen, je ken beter kippen houwen of computers bouwen! bier brouwen wiet verbouwen ik kom laatst in een kroeg hier ik vraag aan t barmeisje maakt t uit wie betaalt? nee zegt ze. oke betaal jij maar alles goed? ja alleen mn klompen nie nie zijn van hout
origineel gepost door Gommel Over vrouwen zeg ik altijd: Vrouwen, je ken beter kippen houwen of computers bouwen! bier brouwen wiet verbouwen ik kom laatst in een kroeg hier ik vraag aan t barmeisje maakt t uit wie betaalt? nee zegt ze. oke betaal jij maar alles goed? ja alleen mn klompen nie nie zijn van hout
S Stender Hoort bij de inboedel 12 dec 2009 #20 Laatst had een leraar over het 'meest beste product'. En ik maar denken dat best het beste was..