R rooiepeet Komt hier geregeld 20 jan 2010 #141 "Als je een keer een man hebt gehad, wil je nooit meer anders". zegt me zus tenminste. ik zeg altijd maar zo(o)... in plaats van dierentuin.
"Als je een keer een man hebt gehad, wil je nooit meer anders". zegt me zus tenminste. ik zeg altijd maar zo(o)... in plaats van dierentuin.
A Add Komt weleens kijken 21 jan 2010 #142 Zeiden ze laatst op het werkt tegen iemand, "Alles goed?" Zegt hij terug "Nee, 3 fout!"
T teungts Loopt hier de deur plat 21 jan 2010 #143 wat de boer niet kent vreet ie niet daarom staat de naam op de verpakking
R Rubenn Komt weleens kijken 21 jan 2010 #144 origineel gepost door teungts wat de boer niet kent vreet ie niet daarom staat de naam op de verpakking hahaha leuke!:thumbupking:
origineel gepost door teungts wat de boer niet kent vreet ie niet daarom staat de naam op de verpakking hahaha leuke!:thumbupking:
M manta1 Post best veel 21 jan 2010 #145 hij heeft de melk horen klotsen, maar weet niet waar de tepel hangt. :angel
B boyanka Komt hier geregeld 21 jan 2010 #146 wanted, women to cook and clean, must have 4x4 and trailer. please send photo of the 4x4 and trailer
B boyanka Komt hier geregeld 22 jan 2010 #148 fore sale, complete enceclopedia brittania , never used because my fucking wife knows everyting
K kadetter Komt weleens kijken 27 jan 2010 #151 pas gehoord: Je kunt wel van een hoop stront een moorkop willen maken door er een hoop slagroom op de spuiten, maar je blijft het proeven...............
pas gehoord: Je kunt wel van een hoop stront een moorkop willen maken door er een hoop slagroom op de spuiten, maar je blijft het proeven...............
O opelfreak Komt weleens kijken 27 jan 2010 #153 Uit mijn eigen stal: Als we jou toch niet hadden....................dan hadden we je nietking:
O opelfreak Komt weleens kijken 27 jan 2010 #154 Van een collega over iemand die wat onbenulligs meldt waar ie blijkbaar trots op is: Nou gefeliciteerd, bak een taart en vier het.........
Van een collega over iemand die wat onbenulligs meldt waar ie blijkbaar trots op is: Nou gefeliciteerd, bak een taart en vier het.........
J johani500driver Komt hier geregeld 27 jan 2010 #155 Als iemand je een dag helpt, Ik ben blij dat je er bij bent vandaag het scheelt me zeker 5 min.
F Flpke Komt hier geregeld 31 jan 2010 #156 Collega van mij zei dit over een leerling: Hij is zo langzaam als dikke stront door een trechter.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 31 jan 2010 #157 origineel gepost door Fl!pke Collega van mij zei dit over een leerling: Hij is zo langzaam als dikke stront door een trechter. ohw dan zit er dus toch nog wel een beetje vaart in. want ik zeg altijd. is is zo langzaam als dikke stront door een nauwe trechter.
origineel gepost door Fl!pke Collega van mij zei dit over een leerling: Hij is zo langzaam als dikke stront door een trechter. ohw dan zit er dus toch nog wel een beetje vaart in. want ik zeg altijd. is is zo langzaam als dikke stront door een nauwe trechter.
B boyanka Komt hier geregeld 31 jan 2010 #158 :hmmzik zeg altijd, hij is zo snel als een afremmende slak in een bocht
D daruler Komt weleens kijken 31 jan 2010 #159 mijn onderschrift op okccn ... And for those who didn't know... Fast cars are built, not bought!
R Redmen Post best veel 31 jan 2010 #160 als iemand ergens blij om is en het intreseerd je nie moet je nou een balon leuk voor op het werk tegen de baas wat een ellende kan wel janken maar heb geen tranen meer over na al die elende die ik al heb meegemaakt
als iemand ergens blij om is en het intreseerd je nie moet je nou een balon leuk voor op het werk tegen de baas wat een ellende kan wel janken maar heb geen tranen meer over na al die elende die ik al heb meegemaakt