J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 27 jan 2014 #3 swag , yolo -.-. uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke
swag , yolo -.-. uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke uke
H Haasje17 Forumbewoner 28 jan 2014 #4 Niet zo negatief hieren, ik vind hem kei goed! Geweldig! Ff een busje verf dr over.
R RISL Forumbewoner 28 jan 2014 #5 Schitterend Heb de vorige grappen ook gezien, was vorig jaar. Vooral de 90 graden gedraaide kamer was gaaf. Ik zie er de humor wel van in.
Schitterend Heb de vorige grappen ook gezien, was vorig jaar. Vooral de 90 graden gedraaide kamer was gaaf. Ik zie er de humor wel van in.
D dennisnmgn88 Post best veel 28 jan 2014 #6 Haha had hem al gezien maar lachte er niet minder om deze keer Maar eerlijk is eerlijk.... Dikke +1 voor de sportieve reactie op het eind!
Haha had hem al gezien maar lachte er niet minder om deze keer Maar eerlijk is eerlijk.... Dikke +1 voor de sportieve reactie op het eind!
T trashmetal Forumbewoner 28 jan 2014 #7 Lachen :jerry mn broertje hoeft het alleen bij mij niet te flikken
T tamiya Komt hier geregeld 28 jan 2014 #9 Haha, geniale grap :jerry Deze gast had er gewoon om gevraagd.
U usbstick Loopt hier de deur plat 28 jan 2014 #10 ook gewoon een spijker in het dak proberen te slaan :jerry
C corsa14slow Loopt hier de deur plat 30 jan 2014 #11 geniaal :jerry Dat wordt de auto compleet overspuiten, duur grapje vergeleken met een kamer 90graden gedraaid... Dit hoeven ze bij mij niet te proberen :vertag
geniaal :jerry Dat wordt de auto compleet overspuiten, duur grapje vergeleken met een kamer 90graden gedraaid... Dit hoeven ze bij mij niet te proberen :vertag
B basss27 Komt hier geregeld 5 mei 2014 #13 http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=243851213&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false; :jerry
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=243851213&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false; :jerry