O OscaR-16v Komt hier geregeld 12 mrt 2011 #81 die dtm uitbouw lijkt geweldig!! alleen hoe kom ik met zo'n auto bij mij in de straat met al die drempels:hmmz en ja 13.500 euro, daar koop je ook een knappe gtc voor
die dtm uitbouw lijkt geweldig!! alleen hoe kom ik met zo'n auto bij mij in de straat met al die drempels:hmmz en ja 13.500 euro, daar koop je ook een knappe gtc voor
O opel-mark Hoort bij de inboedel 13 mrt 2011 #82 [rquote=1889291&tid=144172&author=Barrythefirst] Zal ik maar de eerste zijn die een foto plaatst om af laten zeiken Kom maar op want ik kan WEL tegen kritiek ps: Ik vind niet dat de man van de "overdreven" Astra beledigd is maar het zal wel aan mij liggen[/rquote] Waardeloos, er stond veel te veel wind op die plek :jerry
[rquote=1889291&tid=144172&author=Barrythefirst] Zal ik maar de eerste zijn die een foto plaatst om af laten zeiken Kom maar op want ik kan WEL tegen kritiek ps: Ik vind niet dat de man van de "overdreven" Astra beledigd is maar het zal wel aan mij liggen[/rquote] Waardeloos, er stond veel te veel wind op die plek :jerry
O opel-mark Hoort bij de inboedel 13 mrt 2011 #83 [rquote=1889291&tid=144172&author=Barrythefirst] Zal ik maar de eerste zijn die een foto plaatst om af laten zeiken Kom maar op want ik kan WEL tegen kritiek ps: Ik vind niet dat de man van de "overdreven" Astra beledigd is maar het zal wel aan mij liggen[/rquote] Waardeloos, er stond veel te veel wind op die plek :jerry
[rquote=1889291&tid=144172&author=Barrythefirst] Zal ik maar de eerste zijn die een foto plaatst om af laten zeiken Kom maar op want ik kan WEL tegen kritiek ps: Ik vind niet dat de man van de "overdreven" Astra beledigd is maar het zal wel aan mij liggen[/rquote] Waardeloos, er stond veel te veel wind op die plek :jerry
wim-v6 Forumbewoner 13 mrt 2011 #84 [rquote=1887020&tid=144172&author=Jerremy] Maar ja, 13.500 euro... oei..[/rquote] Tis een diesel, je zou denken, een 0 teveel??? of uitvoeren naar Belgie / Frankrijk knap werk trouwens, absoluut. ziet er goed uit, mijn smaak is het niet, maar tis niet zo'n plakplastic tupperware auto zoals de meeste verbouwde auto's Willem
[rquote=1887020&tid=144172&author=Jerremy] Maar ja, 13.500 euro... oei..[/rquote] Tis een diesel, je zou denken, een 0 teveel??? of uitvoeren naar Belgie / Frankrijk knap werk trouwens, absoluut. ziet er goed uit, mijn smaak is het niet, maar tis niet zo'n plakplastic tupperware auto zoals de meeste verbouwde auto's Willem
wim-v6 Forumbewoner 13 mrt 2011 #85 [rquote=1887020&tid=144172&author=Jerremy] Maar ja, 13.500 euro... oei..[/rquote] Tis een diesel, je zou denken, een 0 teveel??? of uitvoeren naar Belgie / Frankrijk knap werk trouwens, absoluut. ziet er goed uit, mijn smaak is het niet, maar tis niet zo'n plakplastic tupperware auto zoals de meeste verbouwde auto's Willem
[rquote=1887020&tid=144172&author=Jerremy] Maar ja, 13.500 euro... oei..[/rquote] Tis een diesel, je zou denken, een 0 teveel??? of uitvoeren naar Belgie / Frankrijk knap werk trouwens, absoluut. ziet er goed uit, mijn smaak is het niet, maar tis niet zo'n plakplastic tupperware auto zoals de meeste verbouwde auto's Willem