B bananenbennie Komt weleens kijken 17 dec 2011 #21 @Ghanz wrote:toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha op het kentekenplaatje na lijkt het me wel een echte GSE :mrgreen:
@Ghanz wrote:toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha op het kentekenplaatje na lijkt het me wel een echte GSE :mrgreen:
B bananenbennie Komt weleens kijken 16 dec 2011 #22 @soepkiepe wrote: Ik heb vandaag de bijrijder gesproken. Met lage snelheid gebeurt had hij het over. iets zegt me dat ie toch wel een beetje met het gas aan het spelen was, anders verlies je toch niet de macht over het stuur...
@soepkiepe wrote: Ik heb vandaag de bijrijder gesproken. Met lage snelheid gebeurt had hij het over. iets zegt me dat ie toch wel een beetje met het gas aan het spelen was, anders verlies je toch niet de macht over het stuur...
B bananenbennie Komt weleens kijken 17 dec 2011 #23 nu je het zegt.. GSE's hebben nooit chroom he, toch een nepperd dus
B bananenbennie Komt weleens kijken 17 dec 2011 #24 @Ghanz wrote:toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha op het kentekenplaatje na lijkt het me wel een echte GSE :mrgreen:
@Ghanz wrote:toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha op het kentekenplaatje na lijkt het me wel een echte GSE :mrgreen:
G Ghanz Forumbewoner 17 dec 2011 #25 @bananenbennie wrote:nu je het zegt.. GSE's hebben nooit chroom he, toch een nepperd dus :thumb
B bananenbennie Komt weleens kijken 17 dec 2011 #26 nu je het zegt.. GSE's hebben nooit chroom he, toch een nepperd dus
S soepkiepe Forumbewoner 17 dec 2011 #27 @Ghanz wrote:@soepkiepe .... omdat er meer mensen zijn dan je in de gaten hebt op het grote forum hier haha. toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha big forum is watching you haha wel beetje jammer dat ik nooit in gespot sta dan :jerry dacht at mijn auto inmiddels wel herkenbaar was
@Ghanz wrote:@soepkiepe .... omdat er meer mensen zijn dan je in de gaten hebt op het grote forum hier haha. toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha big forum is watching you haha wel beetje jammer dat ik nooit in gespot sta dan :jerry dacht at mijn auto inmiddels wel herkenbaar was
G Ghanz Forumbewoner 17 dec 2011 #28 @bananenbennie wrote:nu je het zegt.. GSE's hebben nooit chroom he, toch een nepperd dus :thumb
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 19 dec 2011 #29 Nepperd GSE of niet, het blijft een Monza en deze auto valt goed te herstellen.
S soepkiepe Forumbewoner 17 dec 2011 #30 @Ghanz wrote:@soepkiepe .... omdat er meer mensen zijn dan je in de gaten hebt op het grote forum hier haha. toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha big forum is watching you haha wel beetje jammer dat ik nooit in gespot sta dan :jerry dacht at mijn auto inmiddels wel herkenbaar was
@Ghanz wrote:@soepkiepe .... omdat er meer mensen zijn dan je in de gaten hebt op het grote forum hier haha. toch wel jammer van zo`n 11 dagen geleden aangeschafte GSE !!! nha in hoeverre het GSE is dan haha big forum is watching you haha wel beetje jammer dat ik nooit in gespot sta dan :jerry dacht at mijn auto inmiddels wel herkenbaar was
W winny Komt weleens kijken 19 dec 2011 #31 hee dat is mijn oude auto zonde maar hij moet deze opknappen. wandt dit is een auto waar niet aan gelast is!!! en okee het is geen echte GSE maar wel geheel omgebouwt orgineel nederlander bj 1981 winny
hee dat is mijn oude auto zonde maar hij moet deze opknappen. wandt dit is een auto waar niet aan gelast is!!! en okee het is geen echte GSE maar wel geheel omgebouwt orgineel nederlander bj 1981 winny
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 19 dec 2011 #32 Nepperd GSE of niet, het blijft een Monza en deze auto valt goed te herstellen.
W winny Komt weleens kijken 19 dec 2011 #33 hee dat is mijn oude auto zonde maar hij moet deze opknappen. wandt dit is een auto waar niet aan gelast is!!! en okee het is geen echte GSE maar wel geheel omgebouwt orgineel nederlander bj 1981 winny
hee dat is mijn oude auto zonde maar hij moet deze opknappen. wandt dit is een auto waar niet aan gelast is!!! en okee het is geen echte GSE maar wel geheel omgebouwt orgineel nederlander bj 1981 winny
B brinkie79 Komt weleens kijken 19 dec 2011 #34 mooie schade om weer kaar te maken.zuinig op zo,n mooie opel zijn!!!!
T the_body_docter Lid 22 dec 2011 #35 de velgen lijken ook nep op een gse horen de 15 inch te liggen deze lijken me de 14 inch uitvoering och het blijft mooi een monza ook een lookalike gse een echte is mooier maar ja
de velgen lijken ook nep op een gse horen de 15 inch te liggen deze lijken me de 14 inch uitvoering och het blijft mooi een monza ook een lookalike gse een echte is mooier maar ja
B brinkie79 Komt weleens kijken 19 dec 2011 #36 mooie schade om weer kaar te maken.zuinig op zo,n mooie opel zijn!!!!
S steef63 Komt weleens kijken 29 dec 2011 #37 Tsja, dat is echt klote zo'n klapper... onze ergste nachtmerrie...
T the_body_docter Lid 22 dec 2011 #38 de velgen lijken ook nep op een gse horen de 15 inch te liggen deze lijken me de 14 inch uitvoering och het blijft mooi een monza ook een lookalike gse een echte is mooier maar ja
de velgen lijken ook nep op een gse horen de 15 inch te liggen deze lijken me de 14 inch uitvoering och het blijft mooi een monza ook een lookalike gse een echte is mooier maar ja
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 30 mrt 2012 #39 http://kilroynews.net/latestnews.htm" onclick="window.open(this.href);return false; dat ziet er niet best uit :wtf die man is volgens mij niet geschikt voor zo'n auto
http://kilroynews.net/latestnews.htm" onclick="window.open(this.href);return false; dat ziet er niet best uit :wtf die man is volgens mij niet geschikt voor zo'n auto
S steef63 Komt weleens kijken 29 dec 2011 #40 Tsja, dat is echt klote zo'n klapper... onze ergste nachtmerrie...