@jraaf wrote:@yzf1kr wrote:De insignia is te klein.
Ik had en Astra F SW, en ik ben naar de Vec C overgestapt omdat dat het enige was met ongeveer de zelfde kofferruimte.
Nu is de Insignia ook al zon klein keutelebakje geworden.
Naast de binnenruimte die idd veel kleiner is moet ik ook nog steeds heel erg wennen aan die veerboot achterklep met daarin die lullige nissan micra lampjes

uke
Maar zou zeker gaan voor een dikke 2.0T 4X4 niet in het wit maar in het rood. :agent
Safe driving Jurgen
Ik ben juist wél fan van de Insignia. Mocht mijn Signum aan vervanging toe zijn (hopelijk voorlopig nog niet overigens) dan overweeg ik serieus een Insignia. Uiteraard dan wel een tourer (station) en met een diesel in het vooronder. Ik rijd namelijk gemiddeld 40.000 km. per jaar met mijn privé auto en vind rij-comfort en een ruime auto belangrijk. Hoeft geen slagschipformaat te zijn als de Vec. C station, al is dat een prima auto!
Het begint me nu overigens serieus te duizelen :shock: qua vraagprijzen: Ik heb namelijk ook even overwogen om mijn Signum (2006, 260.000 km.) in te ruilen voor een jonger exemplaar met minder km's. De Signum bevalt me namelijk ook super (erg comfortabele rijdersauto :thumbup ) echter ik schrok erg toen ik een kijkje ging nemen bij en dealer in Almelo:
http://www.opel-kamp.nl/index.php?menu=occasions&page=occ_almelo (wel zelf ff Merk "Opel" en model "Signum" invoeren om de betreffende Signum te aanschouwen).
Dit staat toch niet in verhouding tot de eerder genoemde Insignia :wtf
Goedkoopste optie blijft dus nog een rijdje blijven toeren in mijn huidige Signum :vertag
STiGGEL