Mja het gaat er niet om of het wel of niet normaal is dat je je voorstelt, ik vind van wel maar ik zie het gewoon niet gebeuren dat iedereen dat gaat doen dus daar ga ik me echt niet druk om maken....
Het hele eendagsvliegenverhaal los je daar niet mee op, voor zover dat al een probleem is....iemand die een keer een probleem post en daar komen replies op met oplossingen is dat verrijking van het forum. Een andere die datzelfde probleem heeft kan met de zoekfunctie ook die oplossing vinden, dan werkt de site toch??
Als ik hier kom om mensen op te lichten, dan kan ik me wel voorstellen, maar dan heet ik in het voorstel topic pietje uit leeuwarden van 33, en ondertussen ben ik klaasje uit vlissingen van 24, maw het zegt niks. Dat is het nadeel van de anonimiteit van een forum.
Wij willen van het forum vaak meer maken dan dat het is omdat heel veel mensen elkaar (vaak ook persoonlijk) kennen, dat geeft ook sfeer, maar het is in beginsel nog steeds een site waar informatie uitgewisseld word over het rijden en sleutelen aan een Opel. En er zijn nou eenmaal mensen die dat sociale gebeuren eromheen niet zoeken, die zitten achter hun pc te zoeken naar een oplossing van een probleem en daarna zie je ze niet meer.
Om even te nuanceren, ik vind het ook keileuk hier, en heel veel mensen zie je gewoon terugkeren, en ik kan ook genieten van de restauratie-topics als je een bolide helemaal hersteld ziet worden, maar mensen zijn verschillend en op een openbare site krijg je van alles dat zich aanmeld en we leven nou eenmaal niet in een wereld waar niet iedereen even lief en aardig is. Wie weet ben ik daar makkelijker in omdat ik in de winkel werk waar ik soms in een uur tijd variërend mensen krijg die 'de tent wel even komen verbouwen' tot bejaarden die je na 5 minuten foto's van de kleinkinderen laten zien, maar zo zit het nou eenmaal in elkaar...