Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik vind het super lelijk als ik mijn mistlichten aan doe xenon met onder gele mistlichten ? wat voor lampjes moet ik daar in doen om die ook wit/blauw te krijgen heeft iemand een link of hoe heten die lampjes ? mvg
ziet er geweldig uit erwin super zijn die van alle astra's h3 want ik heb een coupe heb ergens gelezen dat die h1 zijn ofzo maar de meeste hier zeggen h3 ??
@Dolby wrote:Hoeveel K zijn deze mistlampen. Vanaf 4500K t/m 6000K zou wit moeten zijn. Lager dan 4500K is geel achtig, en Hoger dan 6000K word paars achtig.
@cano666 wrote:waarom zijn ze bij mij niet wit maar geel ?
Raar dat ze dan geelachtig uit zien. 7500K zou wit/paarsachtig moeten zijn. Als je de mistlamp aan hebt zonder glas ervoor is het dan ook geelachtig ?
@cano666 wrote:@Dolby wrote:Hoeveel K zijn deze mistlampen. Vanaf 4500K t/m 6000K zou wit moeten zijn. Lager dan 4500K is geel achtig, en Hoger dan 6000K word paars achtig.
@cano666 wrote:waarom zijn ze bij mij niet wit maar geel ?