goedeavond heb een vraag,heb een corsa b gsi uit 98' facelift model dus zonder de bumper met mistlampen en gsi skirts,heb nu andere voorbumper (de echte gsi bumper met mistlichten),hier wil ik dus die mistlichten inbouwen maar nou had ik zo zitten kijken er zitten nergens bevestigingen aan voor de mistlampen en ook geen stekker om hem op aan te sluiten, mischien dat iemand mij iets meer kan vertellen???
alvast bedankt
Mvg Ivar
alvast bedankt
Mvg Ivar