O OscaR-16v Komt hier geregeld 6 dec 2010 #1 ik heb LED lampen gekocht voor mijn mistlampen, maar krijg ze helaas niet aan het branden. weet iemand toevallig of de mistlampen positief of negatief geschakeld zijn? (mistlampen zijn origineel van de fabriek) de led lampen werken wel als ik ze ff op de accu test
ik heb LED lampen gekocht voor mijn mistlampen, maar krijg ze helaas niet aan het branden. weet iemand toevallig of de mistlampen positief of negatief geschakeld zijn? (mistlampen zijn origineel van de fabriek) de led lampen werken wel als ik ze ff op de accu test
A AsconaC20NE Komt hier geregeld 6 dec 2010 #2 draadjes in de mistlichtunit omwisselen, dan werken ze wel
A AsconaC20NE Komt hier geregeld 6 dec 2010 #3 draadjes in de mistlichtunit omwisselen, dan werken ze wel
O OscaR-16v Komt hier geregeld 6 dec 2010 #4 oke ga ik dat doen, zal wel ff foto plaatsen zodra het werkt. bedankt!!
O OscaR-16v Komt hier geregeld 6 dec 2010 #5 oke ga ik dat doen, zal wel ff foto plaatsen zodra het werkt. bedankt!!