Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb de binnenzijde van de skirts opgeruwd voor een goede kit laag, daarboven heb ik dubbelzijdige tape gezet.
Hierna de skirt samen met mn neef er opgezet en aangedrukt. Aan beide wielkastranden er 1 zelftapper in gedraaid. Hierna links en recht een griptang erop om hem goed op zijn plek te houden.
Daarna met de warme fohn er langs en uiteindelijk een nachtje laten staan om goed te hechten.
Skirts zitten er echt strak op, super! Ben over het algemeen geen fan van skirts maar deze staan netjes en doen geen afbreuk aan de lijn van de auto.
zal i.c.m de achterbumper erg mooi worden denk ik, gaat een net karretje worden!:wors
Thx :thumbup
Ik ben zelf niet zon kermis tuner, ik hou van laag en breed en vind deze rieger set gewoon erg netjes. Ik hoef niet uber dik of schreeuwende bumpers. Het originele is er zeker vanaf maar het wordt geen overdreven bak vind ik.