Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
wat voor 3e remlicht heb je? Voor aan de binnenzijde te bevestigen of voor onder de spoiler in? Ben er zelf ook mee bezig wil het onder de gsi spoiler in maar het 3e remlicht wat ik heb daar komt vocht in. Dus dat wil ik niet of ik zou dat moeten gaan afkitten maarja dan krijg je de lampjes nooit meer vervangen. Zijn namelijk geen ledjes!
Dit doe ik aan de binnenzijde van de achterklep, dat had ik ook zo gedaan bij mijn eerste Fje.
Tegen de onderkant van de gsi spoiler vind ik niet mooi en dan kan er idd eenvoudig vocht bij, en dat heb ik liever niet. Moet er wel allemaal netjes uitzien en blijven.
whahah, ja voordat je het weet heb je er alweer tig aantal kilometer op zitten Mijn astra zit bijna op de 140.000. Die van mijn ma zit alweer op de 190.000. Loopt nog super mooi moet ik zeggen. Geen grote problemen mee gehad.