N nova.... Forumbewoner 11 aug 2014 #1 Gisterenmiddag in Helmond op de rommelmarkt een licht groene c Kadet gekocht. En paar weken geleden een Calibra dtm
Gisterenmiddag in Helmond op de rommelmarkt een licht groene c Kadet gekocht. En paar weken geleden een Calibra dtm
R Rob-Epe Komt hier geregeld 15 aug 2014 #3 Pas maar op... dat ziet eruit als het begin van :afro :afro een grote verzameling
N nova.... Forumbewoner 28 sep 2014 #4 Dat ze wel duurder zijn dat denk ik ook.. maar voor deze prijzen kan ik ze niet laten staan louwe. Vandaag gekocht een Senator 3.0 E CD siku en weer een kadet gsi van Matchbox en nog meer maar geen opels... En ook nog een puntgave kadet Olympia van Revell 1:18 ,en heb ook nog staan astra G van Welly
Dat ze wel duurder zijn dat denk ik ook.. maar voor deze prijzen kan ik ze niet laten staan louwe. Vandaag gekocht een Senator 3.0 E CD siku en weer een kadet gsi van Matchbox en nog meer maar geen opels... En ook nog een puntgave kadet Olympia van Revell 1:18 ,en heb ook nog staan astra G van Welly
N nova.... Forumbewoner 29 sep 2014 #5 I no die komen nog.. Hier staan er in de kast en op de kast zit wel geen glas voor... vind het om ze is af te stoffen
I no die komen nog.. Hier staan er in de kast en op de kast zit wel geen glas voor... vind het om ze is af te stoffen
N nova.... Forumbewoner 9 nov 2014 #8 Miniatuur calibra dtm dekra nr 6 in Den bosch en een zak met 10 miniaturen voor 1 euro. En meer.
R Rob-Epe Komt hier geregeld 13 nov 2014 #9 Verzameling verkleind.. van 360+ modellen naar +/- 160 stuks... rond de 90 mogen er nog uit. Nieuwste aanwinst: 1:18 Opel GT 1968
Verzameling verkleind.. van 360+ modellen naar +/- 160 stuks... rond de 90 mogen er nog uit. Nieuwste aanwinst: 1:18 Opel GT 1968
N nova.... Forumbewoner 11 jan 2015 #10 Nieuwe aanwinst rekord 1700.. is alleen ge repainted :swear Maar hoe krijgen we die laag eraf?? Met soda?
Nieuwe aanwinst rekord 1700.. is alleen ge repainted :swear Maar hoe krijgen we die laag eraf?? Met soda?
N nova.... Forumbewoner 1 nov 2015 #12 Snuffelmarkt geweest samen en in Veldhoven en een mooie oranje manta b 400 Zal van alles is een foto maken.
Snuffelmarkt geweest samen en in Veldhoven en een mooie oranje manta b 400 Zal van alles is een foto maken.
W warhamstr Komt hier geregeld 2 nov 2015 #14 @nova.... wrote:Plaatje bij het praatje En de E gsi Fijn dat je goed scherp stelt op het hout achter het onderwerp! :angel
@nova.... wrote:Plaatje bij het praatje En de E gsi Fijn dat je goed scherp stelt op het hout achter het onderwerp! :angel
R Rob-Epe Komt hier geregeld 10 nov 2015 #15 @nova.... wrote:Nieuwe aanwinst rekord 1700.. is alleen ge repainted :swear Maar hoe krijgen we die laag eraf?? Met soda? Als het een metalen model is, al het metaal in de thinner leggen. Mr Muscle schijnt goed te werken op kunst-stof. ——— Als je nog 1:43 zoekt... heb er aardig wat op marktplaats staan. 1:18 doe ik op korte termijn ook verkopen.
@nova.... wrote:Nieuwe aanwinst rekord 1700.. is alleen ge repainted :swear Maar hoe krijgen we die laag eraf?? Met soda? Als het een metalen model is, al het metaal in de thinner leggen. Mr Muscle schijnt goed te werken op kunst-stof. ——— Als je nog 1:43 zoekt... heb er aardig wat op marktplaats staan. 1:18 doe ik op korte termijn ook verkopen.