B bigmike Komt hier geregeld 18 jun 2011 #1 Hey Kwam vandaag hier in Rotterdam Zevenkamp toevallig een mini meeting tegen. Stonden een stuk of 6 oldstimers en wat motors. Heb ff snel wat pics gemaakt om ff met jullie te delen :kewlpics
Hey Kwam vandaag hier in Rotterdam Zevenkamp toevallig een mini meeting tegen. Stonden een stuk of 6 oldstimers en wat motors. Heb ff snel wat pics gemaakt om ff met jullie te delen :kewlpics
M Matt-GSi Komt weleens kijken 19 jun 2011 #2 Das gaaf, had ik ook wel bij kunnen staan. Die blauwe caddilac is van een stratenmaker uit den haag. Hij heeft er nog 2 volgens mij
Das gaaf, had ik ook wel bij kunnen staan. Die blauwe caddilac is van een stratenmaker uit den haag. Hij heeft er nog 2 volgens mij
M Matt-GSi Komt weleens kijken 19 jun 2011 #3 Das gaaf, had ik ook wel bij kunnen staan. Die blauwe caddilac is van een stratenmaker uit den haag. Hij heeft er nog 2 volgens mij
Das gaaf, had ik ook wel bij kunnen staan. Die blauwe caddilac is van een stratenmaker uit den haag. Hij heeft er nog 2 volgens mij
B bigmike Komt hier geregeld 19 jun 2011 #4 Geen idee,was wel een aardige man mijn kleine mocht er in zitten zodat we een leuke foto konden maken :kewlpics het waren wel echt dikke bakkedie blauwe wou die niet ruile voor me calibra
Geen idee,was wel een aardige man mijn kleine mocht er in zitten zodat we een leuke foto konden maken :kewlpics het waren wel echt dikke bakkedie blauwe wou die niet ruile voor me calibra
B bigmike Komt hier geregeld 19 jun 2011 #5 Geen idee,was wel een aardige man mijn kleine mocht er in zitten zodat we een leuke foto konden maken :kewlpics het waren wel echt dikke bakkedie blauwe wou die niet ruile voor me calibra
Geen idee,was wel een aardige man mijn kleine mocht er in zitten zodat we een leuke foto konden maken :kewlpics het waren wel echt dikke bakkedie blauwe wou die niet ruile voor me calibra
M Matt-GSi Komt weleens kijken 19 jun 2011 #6 Wil wel keer langs rijden met de mijne, mag je zelfs rondje mee :agent
M Matt-GSi Komt weleens kijken 19 jun 2011 #7 Wil wel keer langs rijden met de mijne, mag je zelfs rondje mee :agent