Mijn winter set-up: wie stemt er?

Haha, spinnersL:P daar had ik zelf ook heel even aan gedacht...proud to be fout, maar ik vind spinners toch wat te ver gaan.

Ik denk dat ik deze winter met zwart staal of wieldoppen rijdt en volgende zomer met de velgen in kleur van de auto of fluorgroen.

Haha, spinnersL:P daar had ik zelf ook heel even aan gedacht...proud to be fout, maar ik vind spinners toch wat te ver gaan.

Ik denk dat ik deze winter met zwart staal of wieldoppen rijdt en volgende zomer met de velgen in kleur van de auto of fluorgroen.

Welke kleur heb jij dan?

Heb je misschien een foto?

Is je OPC blauw, zwart of zilvergrijs? (je ziet niet veel andere kleuren op OPC's)

Ja, klopt, ik kreeg dat toen niet mooi geshopt.

Maar zo ziet het er nu uit:

IMG_1976.JPG

Waarschijnlijk ga ik voor fluor geel of groen, lekker fout

Welke kleur heb jij dan?

Heb je misschien een foto?

Is je OPC blauw, zwart of zilvergrijs? (je ziet niet veel andere kleuren op OPC's)

Ja, klopt, ik kreeg dat toen niet mooi geshopt.

Maar zo ziet het er nu uit:

IMG_1976.JPG

Waarschijnlijk ga ik voor fluor geel of groen, lekker fout

ik heb voor iets anders gestemd

Waarom ? Omdat op de eerste foto het een beetjes op donker bruin lijkt en die vond ik

het mooist uitzien :thumb

ik heb voor iets anders gestemd

Waarom ? Omdat op de eerste foto het een beetjes op donker bruin lijkt en die vond ik

het mooist uitzien :thumb

Ik heb wit gestemd, maar zou er persoonlijk gewoon een mooi zilvergrijs kleurtje uitkiezen...

Zo net iets anders, maar niet te fout ;)

Ik heb wit gestemd, maar zou er persoonlijk gewoon een mooi zilvergrijs kleurtje uitkiezen...

Zo net iets anders, maar niet te fout ;)

waarom geen kleurencombi ?? randen en hart in eenzelfde kleur , en de strook met de gaten in een andere kleur ? misschien dat dat wel iets leuk kan zijn , is maar een ideetje ;)

waarom geen kleurencombi ?? randen en hart in eenzelfde kleur , en de strook met de gaten in een andere kleur ? misschien dat dat wel iets leuk kan zijn , is maar een ideetje ;)

Ja, ik vind dat wel stoer.

De velg in twee kleuren spuiten is ook nog wel een leuk idee, ik ga eens wat proberen met photoshop.

Terug
Naar boven