Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla
een dikke repo in de flash zit er weer aantekomen.
ja tim jij kan het weten om een auto totaal te verbouwen zodat ie dan nog aantrekkelijk uitziet. we wachten maar af, als de duitse treffens komen, dan zien we het wel.
heb je nu alle oude bouten en moeren weer gebruikt? ziet er verder netjes uit hoor maar dan had ik dat ook ff vernieuwd king:
alleen die van de bovenste draagarm bevestiging omdat dat vrij nieuwe waren en de 4 speciale bouten van de onderste draagarm omdat deze 4 niet bij de boutenservice voorhanden waren hoezo allemaal :hmmz
heb je nu alle oude bouten en moeren weer gebruikt? ziet er verder netjes uit hoor maar dan had ik dat ook ff vernieuwd king:
alleen die van de bovenste draagarm bevestiging omdat dat vrij nieuwe waren en de 4 speciale bouten van de onderste draagarm omdat deze 4 niet bij de boutenservice voorhanden waren hoezo allemaal :hmmz
ik doelde op de roestige moeren op de laatste foto