D daan-gts Lid 14 jun 2013 #1 hierbij de fotos van mijn vectra toen we m net kochten hoe die er nu bij staat volgende stap is dat i voor verder na beneden gaat hij is in de kont wat lager wat ik bij veel vectras zie
hierbij de fotos van mijn vectra toen we m net kochten hoe die er nu bij staat volgende stap is dat i voor verder na beneden gaat hij is in de kont wat lager wat ik bij veel vectras zie
D daan-gts Lid 14 jun 2013 #3 dankjewel gts power de jouwe is ook echt gaaf had m al vaker bekeken op het forum echt een super auto je hebt er al veel aan veranderd echt super ik wil de mijne ook voor lager hebben omdat i nu wat in de kont hangt en daarna nog xenon moet alleen nog even goede set vinden en een goed inbouw adres
dankjewel gts power de jouwe is ook echt gaaf had m al vaker bekeken op het forum echt een super auto je hebt er al veel aan veranderd echt super ik wil de mijne ook voor lager hebben omdat i nu wat in de kont hangt en daarna nog xenon moet alleen nog even goede set vinden en een goed inbouw adres
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 14 jun 2013 #6 Welkom hier Daan, mooie GTS. :thumb Veel plezier er mee, maar dat zal wel lukken. Groeten Jurgen,
D daan-gts Lid 15 jun 2013 #8 bedankt heren jullie vectra is ook erg mooi veel plezier zal ik er hoop ik zeker aan beleven aangezien er nog maar 124000 op de teller staat :thumb ik zal bij deze nog een x foto 2 plaatsen
bedankt heren jullie vectra is ook erg mooi veel plezier zal ik er hoop ik zeker aan beleven aangezien er nog maar 124000 op de teller staat :thumb ik zal bij deze nog een x foto 2 plaatsen