Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou in die zin; ik houd er niet van type aanduidingen op de kofferbak. En of het nu een BMW (oeps, gevloekt!), Opel of whatever is, die haal ik er altijd af.
Maar een badge zoals aan de deur, vind ik dan wel weer mooi. Dus alles wat ik niet mooi vind gaat eraf, of komt erop.... Individual uitvoering zeg maar.
ff een vraagje hoe is het geluid bij louw met die parrot ik heb hem ook maar heb toch erg last van ruis op de lijn,
De mensen kunnen mij slecht verstaan..........
enne keurige foto's trouwens :thumbup
Groet Tim.
Ik heb prima geluid, en ook de andere kant kan me goed verstaan. Misschien dat je het volume van de microfoon nog wat moet bijstellen ? (zit onder instellingen)
de grill staat hem netjes de spiegels geeft hem wel een chique uitstraling alleen "vind ik wel" dat de chrome spiegelkappen beetje tupperware overkomen...
de grill staat hem netjes de spiegels geeft hem wel een chique uitstraling alleen "vind ik wel" dat de chrome spiegelkappen beetje tupperware overkomen...
Misschien dat dat door de sjop komt? Ik heb ze "overgezet" van de auto van hans_vledder (geweldige wagen trouwens!) naar de mijne. Dus lichtinval enzo klopt niet helemaal.
Het geeft idd wel een beetje een tupperware-look , ben d'r ook geen liefhebber van....Maar je ziet het steeds vaker, dat mensen chroomen spiegelkapjes nemen....Zonde maar ja, kwestie van smaak he....
Ik ben helemaal anti chroom, valt het op ? :sleeping
Maar die grille zou ik zeker doen, dies errug mooi....:wub:wub:wub:wub
Ik zie trouwens ook nu op de foto's dat je in de onderste grille ook een chroomrandje hebt gezet....Of heb je dat gespoten ?
Had je trouwens gedronken toen je de auto parkeerde, gezien het spoor op het zand kwam je niet helemaal recht aanrijden