Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oke dan zal ik dat maar eens doen! Trouwens vraagje als ik led mistlicht wil, moet ik deze dan ook in canbus hebben en hoeveel watt? En flitsen die dan niet wanneer lichtknop op uit staat zoals de stadlichten dat wel doen?
Maar je hebt dus full-can, dus je moet idd goed opletten dat de led geschikt is voor full-can, anders krijg je storting in je systeem en krijg je vaak een knipperende lamp.
Was ik al bang voor de neus is idd de onderste! Ik heb misschien trouwens wel iemand voir me foutmelding voor xenon, schijnbaar kun je die met een opcom veranderen in xenon aanwezig zodat de melding er niet meer is.
Ene frank van garage bouman in wijk en aalburg schijnt dat te kunnen. Maar hoop niet dat dit ook weer meer dan 50 euro gaat kosten!
Verder laat ik mijn vec zoals ie nu is! Chroom gts instaplijsten en dubbel uitlaat heeft ie standaard en is fabrieksverlaagd! Alleen heb ik nu mijn ballasten van xenon met die dubbelzijdige sticker vast gemaakt en ben bang dat die loslaten na een poos! Weet iemand een betere manier dan die stickers en de een zit nu in de accu bak de ander achter de lamp tegen de zijkant