A appel300 Lid 15 nov 2014 #1 weet iemand waar ik het kan laten uitlezen in Eindhoven en heeft wat tips wat ik het beste zou kunnen en moet doen bvd gr,oetje
weet iemand waar ik het kan laten uitlezen in Eindhoven en heeft wat tips wat ik het beste zou kunnen en moet doen bvd gr,oetje
A appel300 Lid 15 nov 2014 #2 en hij houd ook in een paar sec in elke versneling als ik hem iets te lang laat door trekken gr,oetje
en hij houd ook in een paar sec in elke versneling als ik hem iets te lang laat door trekken gr,oetje
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 15 nov 2014 #3 Bij de dealer misschien iemand met op-com in de buurt Universele garage Pas als je weet wat de storing veroorzaakt kunnen we je daar bij helpen Het word hier ook zeer gewaardeerd wanneer mensen hun Vec met :kewlpics Oja en zichzelf :jerry
Bij de dealer misschien iemand met op-com in de buurt Universele garage Pas als je weet wat de storing veroorzaakt kunnen we je daar bij helpen Het word hier ook zeer gewaardeerd wanneer mensen hun Vec met :kewlpics Oja en zichzelf :jerry
T Turbo-Dreams Komt weleens kijken 15 nov 2014 #5 Ik zit niet heel erg ver van eindhoven. Je bent altijd welkom om even gebruik te maken van mijn laptop met Opcom
Ik zit niet heel erg ver van eindhoven. Je bent altijd welkom om even gebruik te maken van mijn laptop met Opcom