P Peer010 Komt hier geregeld 11 jan 2011 #4 mooie bak zeg cd uitvoering heb ik ook alleen een vectra b1 veel veilige kilometers
P Peer010 Komt hier geregeld 11 jan 2011 #5 mooie bak zeg cd uitvoering heb ik ook alleen een vectra b1 veel veilige kilometers
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 11 jan 2011 #6 nette auto zo te zien je mag gerust wat meer foto,s plaatsen hoor
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 11 jan 2011 #7 nette auto zo te zien je mag gerust wat meer foto,s plaatsen hoor
M mantallica Loopt hier de deur plat 11 jan 2011 #10 zeker een mooie senator, een paar extra foto's zijn wij gek op
M mantallica Loopt hier de deur plat 11 jan 2011 #11 zeker een mooie senator, een paar extra foto's zijn wij gek op
G Ghanz Forumbewoner 12 jan 2011 #14 mag hopen voor hem dat het met de roest beter is als met de mijne :angel
G Ghanz Forumbewoner 12 jan 2011 #15 mag hopen voor hem dat het met de roest beter is als met de mijne :angel
G geurts Lid 12 jan 2011 #18 hallo mijn senator betreft een nederlandse auto kj-34-vf de auto verkeert in zeer goede staat totaal geen roest nergens narigheid bekleding zeer netjes hij is van 83 hij is als het ware als nieuw alle denkbare opties zijn aanwezig airco cruisecontrol verwarmde voorstoelen etc etc ben er erg tots op daarom staat de auto ook altijd binnen ben een mooi weer rijder
hallo mijn senator betreft een nederlandse auto kj-34-vf de auto verkeert in zeer goede staat totaal geen roest nergens narigheid bekleding zeer netjes hij is van 83 hij is als het ware als nieuw alle denkbare opties zijn aanwezig airco cruisecontrol verwarmde voorstoelen etc etc ben er erg tots op daarom staat de auto ook altijd binnen ben een mooi weer rijder
G geurts Lid 12 jan 2011 #19 hallo mijn senator betreft een nederlandse auto kj-34-vf de auto verkeert in zeer goede staat totaal geen roest nergens narigheid bekleding zeer netjes hij is van 83 hij is als het ware als nieuw alle denkbare opties zijn aanwezig airco cruisecontrol verwarmde voorstoelen etc etc ben er erg tots op daarom staat de auto ook altijd binnen ben een mooi weer rijder
hallo mijn senator betreft een nederlandse auto kj-34-vf de auto verkeert in zeer goede staat totaal geen roest nergens narigheid bekleding zeer netjes hij is van 83 hij is als het ware als nieuw alle denkbare opties zijn aanwezig airco cruisecontrol verwarmde voorstoelen etc etc ben er erg tots op daarom staat de auto ook altijd binnen ben een mooi weer rijder