Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@RacesconaB204 wrote: Zeker kan de Ascona nog wel wat lager. Dat heb ik in het verleden ook al wel geprobeerd, maar dan zit je continu in de bump stops. De voorste draagarmen zitten nu al omhoog richting de wielen en achter houdt je niets te veren over. Het is nu eenmaal een auto uit een heel andere tijd (en lager is dan niet per definitie beter).
Dan zou je al heel rigoureus de wielophanging moeten aanpassen zoals vaak bij Bergrennen auto's gebeurd (wie weet ga ik me nog eens vervelen).
Hoeveel is je ascona nu eigenlijk verlaagd, ik vind het wel mooi in verhouding zo. Mooi dat je nu zoveel plezier hebt met de wagen, dat is ook wel eens anders geweest. Toen was je van plan om de hele boel te verkopen.
De Ascona is wel snel, maar deze Franse 'piloot' kon een aardig potje sturen. Afgelopen zondag op Spa-Francorchamps tijdens Public Driving Experience:
Ascona haalt voor aanremmen La Combe 220km/h (echte) en hij wil ook goed de berg op vanuit Stavelot richting de chicane. Was weer erg leuk.
Met de nieuwe intercooler (Audi RS3) blijft de laaddruk 1,4-1,5 bar tot 6.500 rpm, daarboven zakt ie iets in maar nog steeds >1,2 bij 7.200 rpm.
Gaaf man dat je met je circuit Ascona B mee gaat doen aan een rally. Moet je daar veel voor aanpassen ?
Misschien wel, maar dat doe ik niet . Deze rally is bijna geheel op verhard, daarom ga ik voor de asfalt-afstelling......nee hoor, ik verander niets en ik zie wel.
Ik denk dat ik nog het liefst zachtere compound banden zou willen hebben, want het is natuurlijk niet ondenkbaar dat het nat en relatief koud zal zijn.... en die banden heb ik wel, maar mogen er niet onder want de banden moeten toegelaten zijn op de openbare weg. Op de mijne staat "For competition use only"
Dit was de laatste run die middag (run 13) voor mij de 5e die dag met wat minder verkeer. 7 rondjes in 21min 25, dus gemiddelde rondetijden van 3:03-3:04 met bijrijder.
Ik zag je staan op de startlijst ja wij rijden ook mee met de manta maar rally is echt heel wat anders dan circuit.
Staat de auto te stug hou je op heel veel wegen geen rug meer over of hij begint je te springen en gek te doen.
Zorg ervoor dat je een carterplaat er onder hebt (hebben Hengelo 3 keer gereden en zitten wat slechte wegen bij ) en ja t verschil tussen circuit en rally is onder de bomen kan het glad zijn en bladeren etc klinkers asfalt in de bochten stoepranden en varkensruggen etc
Maar k weet zeker eenmaal rally gereden te hebben smaakt naar meer .!!