Tja, en zo kan het dan lopen......
Toen ik de carrosserie van Louwe te koop zag, dacht ik 'een buitenkansje' (en dat was het ook) en was ik van plan geweest het hele ding te kopen. Eigenlijk ging het mij alleen om de uitbouw (want mijn Ascona is gewoon goed, dat bleek ook dit weekeinde weer). Dus had ik me voorgenomen om dan maar i.p.v. Louwes koets een hele nieuwe uitbouwset te kopen. Die van Peters zijn erg mooi (geen twijfel), maar die kosten ook een lieve duit. Het alternatief voor mij zou zijn geweest een 400-look-a-like set die VDH-Racing (Joachim van der Heyden) aanbiedt en waar ook Michael Rausch mee rijdt (behalve de koffer-vleugel):
De verbrederset: € 250,-
De 1-delige voorspoiler: € 400,-
De kofferspoiler: € 170,-
Misschien niet helemaal zo mooi, maar ook een heel stuk goedkoper (en het zal waarschijnlijk wel passen want aan die rally-ascona sneuvelt meestal ook nog wel eens wat).
Lees ik ineens :shock: :shock: :shock: dat de carrosserie van Louwe verkocht is zonder de 400-uitbouwdelen en dat deze nog te koop zijn....
Direct achteraan dus....en zo is het gekomen (en heb ik vandaag dus toch maar niet heb besteld in Duitsland).
Was ook wel mooi geworden denk ik.