Het ligt echt niet aan de meter of sensor; er blijft stationair gewoon te weinig oliedruk over. Vanavond weer een stukje wezen rijden en nu ook even 20km over de Autobahn (gaat echt als een speer, echter niet meer van genoten). Na de afrit stationair 0,3 bar

.........Conclusie: Het heeft echt allemaal helemaal niets geholpen sinds ik de Saab motor gemonteerd heb; nieuwe krukas, nieuwe lagers, afdichtingen, balansassen verwijderd, nieuwe turbo, nieuwe grotere hydrauliek koppelingen in de externe oliekringloop, sandwich plaat oliefilter verwijderd, nieuwe oliepomptandwielen + oliepompdeksel, o-ringen gecontroleerd en passingen.......allemaal voor niets. Nog afgezien van de motor zelf, de ombouw/inbouw, nieuwe nokkenassen, afstellen/mappen, RDW-keuring. Ik krijg het oliedrukprobleem niet opgelost. misschien is er niets aan de hand wanneer je hem gewoon in een Saab hangt met een Saab carter etc...maar ik weet het niet. Nu is er nog niets stuk, maar dat gaat ie gegarandeerd wanneer je dit negeert en het circuit er mee op gaat.
Ergens houdt het op....dat was vanavond wat mij betreft. Ik probeer niets meer en trek de stekker eruit. Dat had ik al veeeeeel eerder moeten doen, maar wie verwacht nu zoiets.