C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 4 okt 2010 #2 ) mooie klompen, zijn voor de sier neem ik aan? bij mijn klompen is na een paar weken de verf er wel af. zou dus zonde zijn om ze te dragen
) mooie klompen, zijn voor de sier neem ik aan? bij mijn klompen is na een paar weken de verf er wel af. zou dus zonde zijn om ze te dragen
G Ghanz Forumbewoner 4 okt 2010 #5 stoer setje zondagse klompen stefan. da past mien ok wel. moar dan wel van een B gte
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 4 okt 2010 #6 hee die had je gister moeten hebben maar zien er toppie uit hoor orig idee heb niemand denk ik :thumbup:thumbup:thumbup
hee die had je gister moeten hebben maar zien er toppie uit hoor orig idee heb niemand denk ik :thumbup:thumbup:thumbup
G Ghanz Forumbewoner 4 okt 2010 #7 origineel gepost door Kermitkiller maar zien er toppie uit hoor orig idee heb niemand denk ik :thumbup:thumbup:thumbup nee dat denk ik ook niet... en al helemaal niet met een gt/e cabrio :jerry:jerry
origineel gepost door Kermitkiller maar zien er toppie uit hoor orig idee heb niemand denk ik :thumbup:thumbup:thumbup nee dat denk ik ook niet... en al helemaal niet met een gt/e cabrio :jerry:jerry
M manta73 Post best veel 4 okt 2010 #9 Klompen kennen we wel,ook hier in brabant. Maar zat. Maar deze afbeelding,is wel bijzonder. Plastic plaatje eroverheen. Go wat een kust. Als het nou handgeschilderd zou zijn op een klomp. Ja dan wel
Klompen kennen we wel,ook hier in brabant. Maar zat. Maar deze afbeelding,is wel bijzonder. Plastic plaatje eroverheen. Go wat een kust. Als het nou handgeschilderd zou zijn op een klomp. Ja dan wel
V veldhuizen Komt weleens kijken 5 okt 2010 #10 nou ik vind ze zo ook wel wies! kan jou het schele hoe ze gemaakt zijn
S stefansmilde Post best veel 5 okt 2010 #11 vind ze zelf ook wel grappig heb ze gisteren gehaald en direct dus even op het plaatje gezet allemaal bedankt voor de leuke reactie's:thumbup
vind ze zelf ook wel grappig heb ze gisteren gehaald en direct dus even op het plaatje gezet allemaal bedankt voor de leuke reactie's:thumbup
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 6 okt 2010 #12 idd mooie klompen loop niet meer op klompen anders waws het voor mij ook wel iets geweest
G Ghanz Forumbewoner 6 okt 2010 #13 origineel gepost door stefansmilde vind ze zelf ook wel grappig heb ze gisteren gehaald en direct dus even op het plaatje gezet allemaal bedankt voor de leuke reactie's:thumbup denk dat ik jou ook maar eens een mooi plaatje stuur. past mien ok wel zukke stappers
origineel gepost door stefansmilde vind ze zelf ook wel grappig heb ze gisteren gehaald en direct dus even op het plaatje gezet allemaal bedankt voor de leuke reactie's:thumbup denk dat ik jou ook maar eens een mooi plaatje stuur. past mien ok wel zukke stappers
M mantallica Loopt hier de deur plat 7 okt 2010 #14 De klompen zijn mooi geworden Stefan :thumbup zo'n paar zondagse klompen past mij ook nog wel!!
G Ghanz Forumbewoner 3 dec 2010 #16 nee joh popke. zo hard gaat dat niet met zondagse klompen hoor dat jij dat niet weet
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 3 dec 2010 #17 origineel gepost door Kermitkiller nou en zijn ze al haast versleten heb stefan er vanavond nog op zien lopen. ze zijn nog niet versleten
origineel gepost door Kermitkiller nou en zijn ze al haast versleten heb stefan er vanavond nog op zien lopen. ze zijn nog niet versleten
S stefansmilde Post best veel 3 dec 2010 #19 origineel gepost door brobbel1 origineel gepost door Kermitkiller nou en zijn ze al haast versleten heb stefan er vanavond nog op zien lopen. ze zijn nog niet versleten en het was niet eens zondag:jerry:jerry
origineel gepost door brobbel1 origineel gepost door Kermitkiller nou en zijn ze al haast versleten heb stefan er vanavond nog op zien lopen. ze zijn nog niet versleten en het was niet eens zondag:jerry:jerry