S shrek83 Komt weleens kijken 24 sep 2011 #1 Het heeft even geduurd voordat ik foto`s had van me nieuwe Vectra. Kon hier in NL geen plekje vinden vandaar deze foto`s uit Duitsland en Italie. Het is een Opel Vectra C2 1.9 CDTI Temptation E. van Augustus 2005.
Het heeft even geduurd voordat ik foto`s had van me nieuwe Vectra. Kon hier in NL geen plekje vinden vandaar deze foto`s uit Duitsland en Italie. Het is een Opel Vectra C2 1.9 CDTI Temptation E. van Augustus 2005.
S shrek83 Komt weleens kijken 24 sep 2011 #4 hey wim ik was hem nog aan het aanpassen maar hij werkt als het goed is nu :thumb
S shrek83 Komt weleens kijken 24 sep 2011 #5 hey wim ik was hem nog aan het aanpassen maar hij werkt als het goed is nu :thumb
wim-v6 Forumbewoner 24 sep 2011 #6 Keurige kar hoor.. alleen de 1e 2 foto's nog effe aan de gang prutsen en ze werken allemaal... Willem
Keurige kar hoor.. alleen de 1e 2 foto's nog effe aan de gang prutsen en ze werken allemaal... Willem
wim-v6 Forumbewoner 24 sep 2011 #7 Keurige kar hoor.. alleen de 1e 2 foto's nog effe aan de gang prutsen en ze werken allemaal... Willem
Keurige kar hoor.. alleen de 1e 2 foto's nog effe aan de gang prutsen en ze werken allemaal... Willem