Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn nieuwe aanwinst, D Kadett. Foto's 15-12-2009
De Kadett staat hier op de oprit, en ik rijd nu met de Corsa naar het werk.
De originele remmerij en bandjes zitten nog onder de Kadett, en op de één of andere manier heb ik meer vertrouwen in de remmen/banden van de Corsa dan van de Kadett.
Kan me nog goed herinneren hoe het zweet op mijn rug stond toen de Corsa nog originele remmerij en bandjes had.
naar mijn weten kan er gewoon een externe pomp onder gehangen worden of is dit niet zo glenn?
Origineel zit er onder een GTE een interne pomp in dacht ik.
Anders zou het enigste verschil tussen een gewone tank en een gte tank zijn dat er een retourpijpje op de tankvlotter zit. Hmm nee wacht eens. Der zit bovenop de tank een 12mm aansluiting die de tank in gaat idd met een filtertje eraan. dat was idd het verschil. geen interne pomp nee. Maargoed dat moet er allemaal wel bij zitten natuurlijk.
Hah jah ik zit nu net trouwens eens foto's te bekijken van een GTE tank maar de 12mm aansluiting zit op de tankmetert. Ben idd ff helemaal in de war. Teveel in de lasvlam gekeken had ik vorige week idd :jerry
Als het met men aangepaste tank niet werkt dan ga ik ook maar es achter een GTE tank aan. Ik hoop dat men retour niet te laag zit.
Volgens mij had de GT/E dezelfgde benzineopvoerpomp als de Manta en Ascona. En die zit buiten de tank, gemonteerd aan een beugel (bracket) aan de vloer.
En er zijn universele brandstofpompen van Pierburg, die voldoen ook.