T THE VEC Komt weleens kijken 18 sep 2011 #4 die witte heeft verbrede gte velgen en die bruine 17 inch tsw.
T THE VEC Komt weleens kijken 18 sep 2011 #5 die witte heeft verbrede gte velgen en die bruine 17 inch tsw.
R Richard-racing Lid 19 sep 2011 #6 Die witte vind ik prachtig !! had vroeger een bruine 2.0 GT/E bj '81 heb die toen laten spuiten in blauw ( toen van de net uit gekomen omega diamond ) groeten Richard
Die witte vind ik prachtig !! had vroeger een bruine 2.0 GT/E bj '81 heb die toen laten spuiten in blauw ( toen van de net uit gekomen omega diamond ) groeten Richard
R Richard-racing Lid 19 sep 2011 #7 Die witte vind ik prachtig !! had vroeger een bruine 2.0 GT/E bj '81 heb die toen laten spuiten in blauw ( toen van de net uit gekomen omega diamond ) groeten Richard
Die witte vind ik prachtig !! had vroeger een bruine 2.0 GT/E bj '81 heb die toen laten spuiten in blauw ( toen van de net uit gekomen omega diamond ) groeten Richard
T THE VEC Komt weleens kijken 19 sep 2011 #8 @Richard-racing wrote:Die witte vind ik prachtig !! had vroeger een bruine 2.0 GT/E bj '81 heb die toen laten spuiten in blauw ( toen van de net uit gekomen omega diamond ) groeten Richard :thumb als ik de ruimte had kocht ik een 400
@Richard-racing wrote:Die witte vind ik prachtig !! had vroeger een bruine 2.0 GT/E bj '81 heb die toen laten spuiten in blauw ( toen van de net uit gekomen omega diamond ) groeten Richard :thumb als ik de ruimte had kocht ik een 400
T THE VEC Komt weleens kijken 19 sep 2011 #9 @Richard-racing wrote:Die witte vind ik prachtig !! had vroeger een bruine 2.0 GT/E bj '81 heb die toen laten spuiten in blauw ( toen van de net uit gekomen omega diamond ) groeten Richard :thumb als ik de ruimte had kocht ik een 400
@Richard-racing wrote:Die witte vind ik prachtig !! had vroeger een bruine 2.0 GT/E bj '81 heb die toen laten spuiten in blauw ( toen van de net uit gekomen omega diamond ) groeten Richard :thumb als ik de ruimte had kocht ik een 400