K kendirven Post best veel 30 okt 2011 #1 mijn kadett c coupe 1.2s gele afwerking aan dash is nu rood geworden en orginele deurpanelen staan er nu ook op
mijn kadett c coupe 1.2s gele afwerking aan dash is nu rood geworden en orginele deurpanelen staan er nu ook op
K kendirven Post best veel 30 okt 2011 #4 @Vinci wrote:Dat ziet er vreselijk verzorgd uit hoor! :wub :wors :wub :wors dankje
K kendirven Post best veel 30 okt 2011 #5 @Vinci wrote:Dat ziet er vreselijk verzorgd uit hoor! :wub :wors :wub :wors dankje
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 30 okt 2011 #6 Das een leuk Kadettje man!! Zou dr alleen nog een voorbumpertje opzetten. Maar gaaf karretje! :thumbup :thumbup
Das een leuk Kadettje man!! Zou dr alleen nog een voorbumpertje opzetten. Maar gaaf karretje! :thumbup :thumbup
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 30 okt 2011 #7 Das een leuk Kadettje man!! Zou dr alleen nog een voorbumpertje opzetten. Maar gaaf karretje! :thumbup :thumbup
Das een leuk Kadettje man!! Zou dr alleen nog een voorbumpertje opzetten. Maar gaaf karretje! :thumbup :thumbup
K kendirven Post best veel 30 okt 2011 #8 @asconahobbyist wrote:Das een leuk Kadettje man!! Zou dr alleen nog een voorbumpertje opzetten. Maar gaaf karretje! :thumbup :thumbup ja er is nu al veel meer aan gebeurd heb de achter as gereviseerd en de voor as en bumper was er toen af omdat hij gespoten werd
@asconahobbyist wrote:Das een leuk Kadettje man!! Zou dr alleen nog een voorbumpertje opzetten. Maar gaaf karretje! :thumbup :thumbup ja er is nu al veel meer aan gebeurd heb de achter as gereviseerd en de voor as en bumper was er toen af omdat hij gespoten werd
K kendirven Post best veel 30 okt 2011 #9 @asconahobbyist wrote:Das een leuk Kadettje man!! Zou dr alleen nog een voorbumpertje opzetten. Maar gaaf karretje! :thumbup :thumbup ja er is nu al veel meer aan gebeurd heb de achter as gereviseerd en de voor as en bumper was er toen af omdat hij gespoten werd
@asconahobbyist wrote:Das een leuk Kadettje man!! Zou dr alleen nog een voorbumpertje opzetten. Maar gaaf karretje! :thumbup :thumbup ja er is nu al veel meer aan gebeurd heb de achter as gereviseerd en de voor as en bumper was er toen af omdat hij gespoten werd
R Raluph Komt hier geregeld 30 okt 2011 #10 echt een mooi ding... En goed om te horen dat de bumper erop komt en dat de deurpanelen terug erop zitten :thumbup zal mooier staan
echt een mooi ding... En goed om te horen dat de bumper erop komt en dat de deurpanelen terug erop zitten :thumbup zal mooier staan
R Raluph Komt hier geregeld 30 okt 2011 #11 echt een mooi ding... En goed om te horen dat de bumper erop komt en dat de deurpanelen terug erop zitten :thumbup zal mooier staan
echt een mooi ding... En goed om te horen dat de bumper erop komt en dat de deurpanelen terug erop zitten :thumbup zal mooier staan
K kendirven Post best veel 30 okt 2011 #12 @Raluph wrote:echt een mooi ding... En goed om te horen dat de bumper erop komt en dat de deurpanelen terug erop zitten :thumbup zal mooier staan ja vorige eigenaar had panelen vervangen door alu platen en ik vond de orginele veel mooier staan en heb nog hoop spullen bijgekregen van de wagen dus
@Raluph wrote:echt een mooi ding... En goed om te horen dat de bumper erop komt en dat de deurpanelen terug erop zitten :thumbup zal mooier staan ja vorige eigenaar had panelen vervangen door alu platen en ik vond de orginele veel mooier staan en heb nog hoop spullen bijgekregen van de wagen dus
K kendirven Post best veel 30 okt 2011 #13 @Raluph wrote:echt een mooi ding... En goed om te horen dat de bumper erop komt en dat de deurpanelen terug erop zitten :thumbup zal mooier staan ja vorige eigenaar had panelen vervangen door alu platen en ik vond de orginele veel mooier staan en heb nog hoop spullen bijgekregen van de wagen dus
@Raluph wrote:echt een mooi ding... En goed om te horen dat de bumper erop komt en dat de deurpanelen terug erop zitten :thumbup zal mooier staan ja vorige eigenaar had panelen vervangen door alu platen en ik vond de orginele veel mooier staan en heb nog hoop spullen bijgekregen van de wagen dus
I ikdenman Loopt hier de deur plat 1 nov 2011 #16 mooie QP niks meer aan veranderen op paar witte knipperlicht glaasjes na !!!!! :thumb
I ikdenman Loopt hier de deur plat 1 nov 2011 #17 mooie QP niks meer aan veranderen op paar witte knipperlicht glaasjes na !!!!! :thumb
K kendirven Post best veel 1 nov 2011 #18 @ikdenman wrote:mooie QP niks meer aan veranderen op paar witte knipperlicht glaasjes na !!!!! :thumb dankje mss een site waar ik ze kan krijgen ?
@ikdenman wrote:mooie QP niks meer aan veranderen op paar witte knipperlicht glaasjes na !!!!! :thumb dankje mss een site waar ik ze kan krijgen ?
K kendirven Post best veel 1 nov 2011 #19 @ikdenman wrote:mooie QP niks meer aan veranderen op paar witte knipperlicht glaasjes na !!!!! :thumb dankje mss een site waar ik ze kan krijgen ?
@ikdenman wrote:mooie QP niks meer aan veranderen op paar witte knipperlicht glaasjes na !!!!! :thumb dankje mss een site waar ik ze kan krijgen ?
K kendirven Post best veel 1 nov 2011 #20 heb ze gevonden http://www.opel-classic-parts.com/n..._wit_Kadett_C_Manta__A_Olympia_A_1967-75.html" onclick="window.open(this.href);return false;
heb ze gevonden http://www.opel-classic-parts.com/n..._wit_Kadett_C_Manta__A_Olympia_A_1967-75.html" onclick="window.open(this.href);return false;