B Bluns Komt hier geregeld 27 aug 2011 #41 Hmm ik kreeg er mail van.. Stond ook op de site: "wegens update kan er niets besteld worden" of iets en dat 2 weken. Maar nu is het weg ja..
Hmm ik kreeg er mail van.. Stond ook op de site: "wegens update kan er niets besteld worden" of iets en dat 2 weken. Maar nu is het weg ja..
B Bluns Komt hier geregeld 6 nov 2011 #42 Intussen is deze auto verkocht en heb ik de Astra van BaasJ hier op het forum overgekocht. Natuurlijk gaan we hier weer wat audio in knustelen maar waarschijnlijk wat minder als de vorige keer. Ik zal proberen hier pics van te posten.
Intussen is deze auto verkocht en heb ik de Astra van BaasJ hier op het forum overgekocht. Natuurlijk gaan we hier weer wat audio in knustelen maar waarschijnlijk wat minder als de vorige keer. Ik zal proberen hier pics van te posten.
B Bluns Komt hier geregeld 6 nov 2011 #43 Intussen is deze auto verkocht en heb ik de Astra van BaasJ hier op het forum overgekocht. Natuurlijk gaan we hier weer wat audio in knustelen maar waarschijnlijk wat minder als de vorige keer. Ik zal proberen hier pics van te posten.
Intussen is deze auto verkocht en heb ik de Astra van BaasJ hier op het forum overgekocht. Natuurlijk gaan we hier weer wat audio in knustelen maar waarschijnlijk wat minder als de vorige keer. Ik zal proberen hier pics van te posten.
N Niels0478 Post best veel 7 nov 2011 #44 Die zwarte opc ? :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics ?
N Niels0478 Post best veel 7 nov 2011 #45 Die zwarte opc ? :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics ?
B Bluns Komt hier geregeld 7 nov 2011 #46 Jah.. ik zal m straks of morgen wel ff in het astra gedeelte posten..
B Bluns Komt hier geregeld 7 nov 2011 #47 Jah.. ik zal m straks of morgen wel ff in het astra gedeelte posten..
S shaktibiharie Post best veel 13 mei 2013 #48 Hallo Ik zie dat dit een oude topic is maar had toch een vraag van waar zijn die pocket panelen ?
S shaktibiharie Post best veel 13 mei 2013 #49 Hallo Ik zie dat dit een oude topic is maar had toch een vraag van waar zijn die pocket panelen ?
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 18 mei 2013 #50 ook ik had vraagje, waar komen die opc matten vandaan??
I imported_Gsifreak Loopt hier de deur plat 18 mei 2013 #51 ook ik had vraagje, waar komen die opc matten vandaan??
S shaktibiharie Post best veel 18 mei 2013 #52 @GSIFREAK wrote:ook ik had vraagje, waar komen die opc matten vandaan?? Je kan de opc matten kopen bij een opel dealer
@GSIFREAK wrote:ook ik had vraagje, waar komen die opc matten vandaan?? Je kan de opc matten kopen bij een opel dealer
S shaktibiharie Post best veel 18 mei 2013 #53 @GSIFREAK wrote:ook ik had vraagje, waar komen die opc matten vandaan?? Je kan de opc matten kopen bij een opel dealer
@GSIFREAK wrote:ook ik had vraagje, waar komen die opc matten vandaan?? Je kan de opc matten kopen bij een opel dealer