W winny Komt weleens kijken 22 okt 2010 #1 deze auto is mijn trots we hebben een aantal leuke opeltjes maar deze is mijn favoriet het is een hammond en thiede 18 i GT bouwjaar 1985 geheel orgineel gelaten op de velgen en houten stuur na komt alleen zomers buiten
deze auto is mijn trots we hebben een aantal leuke opeltjes maar deze is mijn favoriet het is een hammond en thiede 18 i GT bouwjaar 1985 geheel orgineel gelaten op de velgen en houten stuur na komt alleen zomers buiten
R remo 07 Komt hier geregeld 22 okt 2010 #3 ben niet heel erg fan van de c ascona,maar op deze manier...MOOIE auto hoor:wors!!top!!
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 23 okt 2010 #4 blijft apart zo,n cabrio alhoewel het ook mijn type niet is
A Ascona19 Komt weleens kijken 23 okt 2010 #5 Mooie auto zo'n c cabrio. Denk alleen nog een paar cm verlagen Mvg michel.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 26 okt 2010 #7 bekende auto,heeft destijds ook in de autovisie gestaan,in een autotest in 1985 Hij is nog weinig veranderd in vergelijking met 25 jaar geleden. grille is in kleur gespoten. knippers naast de koplampen zijn blank spiegels zijn gespoten en uiteraard andere wieltjes. In elk geval dus een auto met een verleden,leuk! mooie wagen in elk geval. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LDSBTKBA.jpg
bekende auto,heeft destijds ook in de autovisie gestaan,in een autotest in 1985 Hij is nog weinig veranderd in vergelijking met 25 jaar geleden. grille is in kleur gespoten. knippers naast de koplampen zijn blank spiegels zijn gespoten en uiteraard andere wieltjes. In elk geval dus een auto met een verleden,leuk! mooie wagen in elk geval. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LDSBTKBA.jpg
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 27 okt 2010 #8 als je hem nog niet hebt en je hebt interesse kan ik de complete test wel voor je inscannen,is wel erg leuk denk ik,je eigen auto!
als je hem nog niet hebt en je hebt interesse kan ik de complete test wel voor je inscannen,is wel erg leuk denk ik,je eigen auto!
W winny Komt weleens kijken 27 okt 2010 #9 ik heb de hele historie van de auto van A t/m Z ook dus de autovissie in idergeval bedankt.