D DikkeBMW Lid 4 nov 2015 #1 Goede dag heren, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een dikke astra uit 2005 1.6 benzine met motorcode Z16XEP. De auto rijd perfect maar hij wil niet harder dan 100. ook als de motor koud is wil die wel eens uitvallen. wat kan het probleem zijm? hartelijk dank!
Goede dag heren, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een dikke astra uit 2005 1.6 benzine met motorcode Z16XEP. De auto rijd perfect maar hij wil niet harder dan 100. ook als de motor koud is wil die wel eens uitvallen. wat kan het probleem zijm? hartelijk dank!
D DikkeBMW Lid 4 nov 2015 #2 wat ik vervangen heb: Luchtmassameter, lambda sonde, bobine en bougies. Niets heeft geholpen. groetjes
wat ik vervangen heb: Luchtmassameter, lambda sonde, bobine en bougies. Niets heeft geholpen. groetjes
D DikkeBMW Lid 4 nov 2015 #4 Motormanagement lampje staat aan. Of de katalysator verstopt is weet ik niet. hoe kan ik dat achterhalen
Motormanagement lampje staat aan. Of de katalysator verstopt is weet ik niet. hoe kan ik dat achterhalen
Opeltje17 Forumbewoner 4 nov 2015 #6 Lampje brandt dus zou hem eerst eens uitlezen dan. Kat kan je zien als je de eerste lambdasonde eruit haalt.
Lampje brandt dus zou hem eerst eens uitlezen dan. Kat kan je zien als je de eerste lambdasonde eruit haalt.
O opel-mark Hoort bij de inboedel 5 nov 2015 #7 zo maar lukraak van alles gaan vervangen is zonde van je geld, eerst laten uitlezen.
O Oenatje Hoort bij de inboedel 5 nov 2015 #8 een dikke auto? misschien af laten vallen? dan gaat ie wel harder!
B bart-gsi Forumbewoner 5 nov 2015 #11 Z16xep heeft idd geen turbo.. Wel wervelkleppen maar idd eerst uitlezen.. Opcom eraan dan pas dingen gaan vervangen...
Z16xep heeft idd geen turbo.. Wel wervelkleppen maar idd eerst uitlezen.. Opcom eraan dan pas dingen gaan vervangen...
D Dolby Hoort bij de inboedel 5 nov 2015 #12 Altijd eerst uitlezen. Voordat je dingen gaat repareren terwijl het je probleem niet gaat oplossen en onnodig geld gaat kosten.
Altijd eerst uitlezen. Voordat je dingen gaat repareren terwijl het je probleem niet gaat oplossen en onnodig geld gaat kosten.
B Blackgtc Lid 5 nov 2015 #13 Oei sorry dacht dat het een diesel was ,my bad , niet goed gelezen [WINKING FACE]