X xplore12 Lid 9 jun 2011 #1 Mijn corsa...........heeft geen naam.....helaas :cry Als iemand een leuke naam weet.... Groeten Xplosion12
Mijn corsa...........heeft geen naam.....helaas :cry Als iemand een leuke naam weet.... Groeten Xplosion12
C corsaboy Hoort bij de inboedel 11 jun 2011 #2 @xplore12 wrote:Hmmm....een senior member....met zo'n opmerking. Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is??? Of schat ik je nou nog te hoog in? :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping Wat wil je nou... Jij vraagt toch om een naam. Moet je niet gaan janken als iemand wat aandraagt wat je niet aanstaat. Zou mezelf eerst anders opstellen want deze houding siert je niet echt
@xplore12 wrote:Hmmm....een senior member....met zo'n opmerking. Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is??? Of schat ik je nou nog te hoog in? :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping Wat wil je nou... Jij vraagt toch om een naam. Moet je niet gaan janken als iemand wat aandraagt wat je niet aanstaat. Zou mezelf eerst anders opstellen want deze houding siert je niet echt
C corsaboy Hoort bij de inboedel 11 jun 2011 #3 @xplore12 wrote:Hmmm....een senior member....met zo'n opmerking. Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is??? Of schat ik je nou nog te hoog in? :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping Wat wil je nou... Jij vraagt toch om een naam. Moet je niet gaan janken als iemand wat aandraagt wat je niet aanstaat. Zou mezelf eerst anders opstellen want deze houding siert je niet echt
@xplore12 wrote:Hmmm....een senior member....met zo'n opmerking. Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is??? Of schat ik je nou nog te hoog in? :sleeping :sleeping :sleeping :sleeping Wat wil je nou... Jij vraagt toch om een naam. Moet je niet gaan janken als iemand wat aandraagt wat je niet aanstaat. Zou mezelf eerst anders opstellen want deze houding siert je niet echt
X xplore12 Lid 10 jun 2011 #6 Hmmm....een senior member....met zo'n opmerking. Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is??? Of schat ik je nou nog te hoog in?
Hmmm....een senior member....met zo'n opmerking. Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is??? Of schat ik je nou nog te hoog in?
X xplore12 Lid 10 jun 2011 #7 Hmmm....een senior member....met zo'n opmerking. Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is??? Of schat ik je nou nog te hoog in?
Hmmm....een senior member....met zo'n opmerking. Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is??? Of schat ik je nou nog te hoog in?
X xplore12 Lid 10 jun 2011 #8 Ik weet dat hij oranje is maar cellulitus???? Een vrouw met dat is al erg dus een auto zou ik nooit zo noemen hoor :hmmz
Ik weet dat hij oranje is maar cellulitus???? Een vrouw met dat is al erg dus een auto zou ik nooit zo noemen hoor :hmmz
X xplore12 Lid 10 jun 2011 #9 Ik weet dat hij oranje is maar cellulitus???? Een vrouw met dat is al erg dus een auto zou ik nooit zo noemen hoor :hmmz
Ik weet dat hij oranje is maar cellulitus???? Een vrouw met dat is al erg dus een auto zou ik nooit zo noemen hoor :hmmz
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 10 jun 2011 #10 Was maar een grap joh, sinasappelhuid was ook zo afgezaagd ben niet zon fan van koosnaampjes voor een auto, tis maar een voorwerp
Was maar een grap joh, sinasappelhuid was ook zo afgezaagd ben niet zon fan van koosnaampjes voor een auto, tis maar een voorwerp
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 10 jun 2011 #11 Was maar een grap joh, sinasappelhuid was ook zo afgezaagd ben niet zon fan van koosnaampjes voor een auto, tis maar een voorwerp
Was maar een grap joh, sinasappelhuid was ook zo afgezaagd ben niet zon fan van koosnaampjes voor een auto, tis maar een voorwerp
H harryastra Post best veel 10 jun 2011 #18 Heb ook geen naam voor mn wagen. Je hebt wel een unieke auto, heb je deze auto nog niet zo lang? volgens mij was deze eerst van een ander forumlid aangezien hij mij bekend voorkomt.
Heb ook geen naam voor mn wagen. Je hebt wel een unieke auto, heb je deze auto nog niet zo lang? volgens mij was deze eerst van een ander forumlid aangezien hij mij bekend voorkomt.
H harryastra Post best veel 10 jun 2011 #19 Heb ook geen naam voor mn wagen. Je hebt wel een unieke auto, heb je deze auto nog niet zo lang? volgens mij was deze eerst van een ander forumlid aangezien hij mij bekend voorkomt.
Heb ook geen naam voor mn wagen. Je hebt wel een unieke auto, heb je deze auto nog niet zo lang? volgens mij was deze eerst van een ander forumlid aangezien hij mij bekend voorkomt.