K knight-rider Komt weleens kijken 14 okt 2012 #2 Mooie Calibra, alleen de zwarte motorkap vind ik wat minder. Zo een rode zou ik ook nog wel willen...
Mooie Calibra, alleen de zwarte motorkap vind ik wat minder. Zo een rode zou ik ook nog wel willen...
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 17 okt 2012 #3 of je 8v mooi even tunen :wub lexmaul erop, goeie rv uitlaatlijn, en je heb een best rap bakje. vind het een nette cali voor zijn leeftijd.
of je 8v mooi even tunen :wub lexmaul erop, goeie rv uitlaatlijn, en je heb een best rap bakje. vind het een nette cali voor zijn leeftijd.
K knight-rider Komt weleens kijken 14 okt 2012 #5 Ga je hem al wegdoen? Ik weet momenteel ook al eentje te koop staan hier in de buurt. Volledig origineel, bouwjaar 1992, nog geen 50.000 km
Ga je hem al wegdoen? Ik weet momenteel ook al eentje te koop staan hier in de buurt. Volledig origineel, bouwjaar 1992, nog geen 50.000 km
G gupster Lid 14 okt 2012 #6 nou night rider mischien heb je dan geluk deze word binnen kort tekoop gezet
B bigmike Komt hier geregeld 16 jun 2012 #7 dat rode carbon van binnen ziet er gaaf uit man,wist niet dat dit ook al kon joh haha
G gupster Lid 16 jun 2012 #8 @bigmike wrote:dat rode carbon van binnen ziet er gaaf uit man,wist niet dat dit ook al kon joh haha ja dat was een uitprobeersel vond de binnenkant zo saai zwart allemaal maar het heeft gelukkig nog goed uitgepakt
@bigmike wrote:dat rode carbon van binnen ziet er gaaf uit man,wist niet dat dit ook al kon joh haha ja dat was een uitprobeersel vond de binnenkant zo saai zwart allemaal maar het heeft gelukkig nog goed uitgepakt
G gupster Lid 16 jun 2012 #10 @Maurice89 wrote:En is de motorkap zo blijvend of tijdelijk? de motorkap is voorlopig zo blijvend er zat zoveel steenslag in en de oude eigenaar had dat bijgewerkt met een donkerdere kleur dus had een gestipte motorkap
@Maurice89 wrote:En is de motorkap zo blijvend of tijdelijk? de motorkap is voorlopig zo blijvend er zat zoveel steenslag in en de oude eigenaar had dat bijgewerkt met een donkerdere kleur dus had een gestipte motorkap
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 16 jun 2012 #11 oef! zoveel kleur in het dashboard is niet voor veel mensen weggelegd is dat er ook zo weer af te halen zonder schade?? de motorkap is wel netjes zo
oef! zoveel kleur in het dashboard is niet voor veel mensen weggelegd is dat er ook zo weer af te halen zonder schade?? de motorkap is wel netjes zo
G gupster Lid 17 jun 2012 #12 ja het is er gewoon aftehalen zonder schade maar ik vind het zo wel gaaf ben alleen nog aan het wachten op meer carbon voor de stootranden en de spoilers
ja het is er gewoon aftehalen zonder schade maar ik vind het zo wel gaaf ben alleen nog aan het wachten op meer carbon voor de stootranden en de spoilers
P petrolhead Loopt hier de deur plat 17 jun 2012 #13 stootranden heb je netjes gedaan :thumb interieur is niet mijn ding maar als je er zelf maar blij mee bent
stootranden heb je netjes gedaan :thumb interieur is niet mijn ding maar als je er zelf maar blij mee bent
G gupster Lid 21 jun 2012 #14 bedankt de stootranden waren zo vaal geworden dat het niet meer mooi was en om de dag poetsen en invetten had ik ook geen zin in gesteren heb ik de auto ook nog verlaagt
bedankt de stootranden waren zo vaal geworden dat het niet meer mooi was en om de dag poetsen en invetten had ik ook geen zin in gesteren heb ik de auto ook nog verlaagt
G gupster Lid 22 jun 2012 #16 ja inder daat de velgen van een corsa d 17inc ik vond ze wel goed staan
L lucas- Komt weleens kijken 22 jun 2012 #17 wat voor verlaging heb je, -40 -60? Ik heb -40 -40 maar achter staat ie bij mij een stukje hoger
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 22 jun 2012 #18 Nice whip, dope rims had ze graag zwart gezien :wub
G gupster Lid 22 jun 2012 #19 @lucas- wrote:wat voor verlaging heb je, -40 -60? Ik heb -40 -40 maar achter staat ie bij mij een stukje hoger lucas ik heb inderdaad 40 60 er onder liggen
@lucas- wrote:wat voor verlaging heb je, -40 -60? Ik heb -40 -40 maar achter staat ie bij mij een stukje hoger lucas ik heb inderdaad 40 60 er onder liggen
I Ikbenjesse Lid 19 sep 2012 #20 Hallo, ik ben nieuw op het forum en heb ook een calibra, uit 92 Nu had ik een vraag, hoeveel koste het om jou motorfront ik carbon te wrappen? Mvg Jesse
Hallo, ik ben nieuw op het forum en heb ook een calibra, uit 92 Nu had ik een vraag, hoeveel koste het om jou motorfront ik carbon te wrappen? Mvg Jesse