Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie Astra Erik! Tijd voor een Astra meeting ala reunie van de Nightcruizers!
Bas een Astra Cabrio (gaat binnenkort de daklozenkrant verkopen) mooi ding trouwen Bas!!
Jeroen een Astra coupe
Jij een Astra station
Ik een Astra 5 deurs
Frank ga jij maar eens gewoon aan het werk man. Joris is op vakantie en jullie zitten hele dagen te internetten en verkeerde onderdelen mee te geven. Waren mn kenteken platen er al:afro
Heb donderdag de auto gekregen en het rijd lekker soepel en het bevalt prima.
Ga volgende week een embleemloze grill bestellen en wil ook gelijk opgelegde platen.
Toekomstplannen zijn nog
-Njoy koplampen en achterlichten
-Grepen in kleur
-Andere radio
Het viel me alleen op dat waar je de gordel achter inklikt, dat daar dat zwarte omhulseltje weg is. Het klik mechanisme werkt prima alleen ziet het er niet uit zo.
Volgends mij kun je dat kapje niet gewoon los wisselen omdat je het dan kapot trekt.
Klopt het dat als je hem compleet vervangt dat je dan ook de gordel moet vervangen omdat je ze onderling niet kunt uitwisselen? Dit werd mij op de sloop namelijk verteld.
Anders moet ik zo'n kapje ergens met beleid kapot trekken en dan de twee helften bij mijn astra terug lijmen.