Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1866197&tid=118342&author=Ascona20E][rquote=1866098&tid=118342&author=m400]Tip, ga eens in de stoel zitten met helm op. Gewoon om te kijken of je ruimte genoeg hebt....
[/rquote]
Hebben we zeker gedaan, daarom hebben we het stuur en de pedalen ook al gemonteerd, ook om je zitpositie en de plaats van de hydro handrem te bepalen.
Maar je heb net plaats genoeg, ze hadden de ascona niet veel kleiner moeten maken [/rquote]
ik wil er ook een kooi in laten lassen, maar vraag me af of ik er met mijn 1.93m dan nog wel in pas met die diagonalen in het dak, met de schroefkooi was het geen probleem...... totdat je ergens tegen opklapt
[rquote=1868045&tid=118342&author=Jaccoooo][rquote=1866197&tid=118342&author=Ascona20E][rquote=1866098&tid=118342&author=m400]Tip, ga eens in de stoel zitten met helm op. Gewoon om te kijken of je ruimte genoeg hebt....
[/rquote]
Hebben we zeker gedaan, daarom hebben we het stuur en de pedalen ook al gemonteerd, ook om je zitpositie en de plaats van de hydro handrem te bepalen.
Maar je heb net plaats genoeg, ze hadden de ascona niet veel kleiner moeten maken [/rquote]
ik wil er ook een kooi in laten lassen, maar vraag me af of ik er met mijn 1.93m dan nog wel in pas met die diagonalen in het dak, met de schroefkooi was het geen probleem...... totdat je ergens tegen opklapt[/rquote]
Ik had het bij m'n Manta ook niet gedaan en ik heb er toen toch het een en ander aan moeten veranderen om niet de heletijd met een scheef hoofd in de auto te moeten zitten.....
Naderhand met de Ascona dacht ik dat ik veel meer ruimte had omdat de daklijn hoger is maar ook dit viel tegen.
Het kan enorm meevallen met het gewicht, nu meende ik dat je met Chroom Molybdeen buizen ook iets dunner staal mag gebruiken dan bij de gewone naadloos getrokken stalen buis, maar weet niet 100% zeker of dat inderdaad zo is, het is wel bijna 20% sterker dus het kan wel.