S spaeke Komt weleens kijken 25 jul 2015 #141 Wat een bloedmooie Ascona mijn paps had er ook zo 1 int blauw alleen origineel 2.0 sr echt een plaatje man mag je trots op zijn Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Wat een bloedmooie Ascona mijn paps had er ook zo 1 int blauw alleen origineel 2.0 sr echt een plaatje man mag je trots op zijn Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
A asconaBB Komt weleens kijken 19 dec 2015 #146 Thanks :thumb ja ik heb wel interesse in een 400 interieur PB de prijs maar als je wilt , zet ik me vast schrap
Thanks :thumb ja ik heb wel interesse in een 400 interieur PB de prijs maar als je wilt , zet ik me vast schrap
A asconaBB Komt weleens kijken 19 dec 2015 #147 Thanks :thumb ja ik heb wel interesse in een 400 interieur PB de prijs maar als je wilt , zet ik me vast schrap
Thanks :thumb ja ik heb wel interesse in een 400 interieur PB de prijs maar als je wilt , zet ik me vast schrap
A asconaBB Komt weleens kijken 20 dec 2015 #148 ik ben nu de bumpers weer netjes aan het maken , verder ga ik de distributie riem nog vervangen en de lak is ook wel weer aan een poetsbeurt toe aanzicht van onder :agent keer wat anders
ik ben nu de bumpers weer netjes aan het maken , verder ga ik de distributie riem nog vervangen en de lak is ook wel weer aan een poetsbeurt toe aanzicht van onder :agent keer wat anders
A asconaBB Komt weleens kijken 20 dec 2015 #149 ik ben nu de bumpers weer netjes aan het maken , verder ga ik de distributie riem nog vervangen en de lak is ook wel weer aan een poetsbeurt toe aanzicht van onder :agent keer wat anders
ik ben nu de bumpers weer netjes aan het maken , verder ga ik de distributie riem nog vervangen en de lak is ook wel weer aan een poetsbeurt toe aanzicht van onder :agent keer wat anders
A asconaBB Komt weleens kijken 20 dec 2015 #150 zo nu aan de voorkant begonnen , intercooler mooi schoon maken , bumper spuiten en steenslag / roest wegwerken , net zoals elke oude opel probeert roest ook deze ascona op te vreten
zo nu aan de voorkant begonnen , intercooler mooi schoon maken , bumper spuiten en steenslag / roest wegwerken , net zoals elke oude opel probeert roest ook deze ascona op te vreten
A asconaBB Komt weleens kijken 20 dec 2015 #151 zo nu aan de voorkant begonnen , intercooler mooi schoon maken , bumper spuiten en steenslag / roest wegwerken , net zoals elke oude opel probeert roest ook deze ascona op te vreten
zo nu aan de voorkant begonnen , intercooler mooi schoon maken , bumper spuiten en steenslag / roest wegwerken , net zoals elke oude opel probeert roest ook deze ascona op te vreten
A asconaBB Komt weleens kijken 26 dec 2015 #156 zo nu de voorkant ook weer netjes , intercooler en bumper mooi gespoten nu verder met rest poetsen :thumb oja de hella lempkes moeten er nog op :agent
zo nu de voorkant ook weer netjes , intercooler en bumper mooi gespoten nu verder met rest poetsen :thumb oja de hella lempkes moeten er nog op :agent
A asconaBB Komt weleens kijken 26 dec 2015 #157 zo nu de voorkant ook weer netjes , intercooler en bumper mooi gespoten nu verder met rest poetsen :thumb oja de hella lempkes moeten er nog op :agent
zo nu de voorkant ook weer netjes , intercooler en bumper mooi gespoten nu verder met rest poetsen :thumb oja de hella lempkes moeten er nog op :agent
A asconaBB Komt weleens kijken 27 dec 2015 #158 Bedankt voor de tip Louwe Ascona bij het wijnfort , met raket aanval :shock:
A asconaBB Komt weleens kijken 27 dec 2015 #159 Bedankt voor de tip Louwe Ascona bij het wijnfort , met raket aanval :shock:
A asconaBB Komt weleens kijken 27 dec 2015 #160 dit zijn dus de wilwood remmen , die wou ik er af gooien en verkopen?