M Manta 24V Loopt hier de deur plat 13 mrt 2011 #41 Nette auto, alof ie zo uit de fabriek komt ! Filmed bij Anouk 10 jaar (dat is wel te horen )
R remo 07 Komt hier geregeld 13 mrt 2011 #44 Vraagje:heb jij de "water"koeling nog op de turbo zitten ?
R remo 07 Komt hier geregeld 13 mrt 2011 #45 Vraagje:heb jij de "water"koeling nog op de turbo zitten ?
A asconaBB Komt weleens kijken 13 mrt 2011 #46 ja waterkoeling van de turbo heb ik aangesloten , ik heb geen oliekoeler in plaats daarvan heb ik een warmtewisselaar van een X20XEV geplaatst tussen oliefilter en motor
ja waterkoeling van de turbo heb ik aangesloten , ik heb geen oliekoeler in plaats daarvan heb ik een warmtewisselaar van een X20XEV geplaatst tussen oliefilter en motor
A asconaBB Komt weleens kijken 13 mrt 2011 #47 ja waterkoeling van de turbo heb ik aangesloten , ik heb geen oliekoeler in plaats daarvan heb ik een warmtewisselaar van een X20XEV geplaatst tussen oliefilter en motor
ja waterkoeling van de turbo heb ik aangesloten , ik heb geen oliekoeler in plaats daarvan heb ik een warmtewisselaar van een X20XEV geplaatst tussen oliefilter en motor
A asconaBB Komt weleens kijken 14 mrt 2011 #50 haha nee geen NOS er op wel zit er RBS op , ofwel rechter buiten spiegel
A asconaBB Komt weleens kijken 14 mrt 2011 #51 haha nee geen NOS er op wel zit er RBS op , ofwel rechter buiten spiegel
R remo 07 Komt hier geregeld 14 mrt 2011 #52 hahaha,wat een luxe! mag ik vragen waar je die intake vandaan hebt??? zo ver ben ik nu ook,maar als er wat kant en klaar te koop is lijkt mij dat makkelijker.gr Remo
hahaha,wat een luxe! mag ik vragen waar je die intake vandaan hebt??? zo ver ben ik nu ook,maar als er wat kant en klaar te koop is lijkt mij dat makkelijker.gr Remo
R remo 07 Komt hier geregeld 14 mrt 2011 #53 hahaha,wat een luxe! mag ik vragen waar je die intake vandaan hebt??? zo ver ben ik nu ook,maar als er wat kant en klaar te koop is lijkt mij dat makkelijker.gr Remo
hahaha,wat een luxe! mag ik vragen waar je die intake vandaan hebt??? zo ver ben ik nu ook,maar als er wat kant en klaar te koop is lijkt mij dat makkelijker.gr Remo
A asconaBB Komt weleens kijken 14 mrt 2011 #54 die intake heb ik ooit van iemand overgenomen die C20XE in kitcars bouwde hij zei dat die van irmscher is, maar ik heb ze verder nog nergens gezien deze is van polyester , die temp sensor heb ik onder in de intake gemaakt
die intake heb ik ooit van iemand overgenomen die C20XE in kitcars bouwde hij zei dat die van irmscher is, maar ik heb ze verder nog nergens gezien deze is van polyester , die temp sensor heb ik onder in de intake gemaakt
A asconaBB Komt weleens kijken 14 mrt 2011 #55 die intake heb ik ooit van iemand overgenomen die C20XE in kitcars bouwde hij zei dat die van irmscher is, maar ik heb ze verder nog nergens gezien deze is van polyester , die temp sensor heb ik onder in de intake gemaakt
die intake heb ik ooit van iemand overgenomen die C20XE in kitcars bouwde hij zei dat die van irmscher is, maar ik heb ze verder nog nergens gezien deze is van polyester , die temp sensor heb ik onder in de intake gemaakt
M McLambo Hoort bij de inboedel 14 mrt 2011 #56 Die radiateur ventilator, van welk merk is die? Hoeveel cm heb je hem verlaagd ongeveer?
M McLambo Hoort bij de inboedel 14 mrt 2011 #57 Die radiateur ventilator, van welk merk is die? Hoeveel cm heb je hem verlaagd ongeveer?
W willem ascona Lid 14 mrt 2011 #58 hey peet jij ook hier? gr willem [rquote=1889713&tid=144405&author=asconaBB]Hierbij wil ik mij en mijn ascona even voorstellen mijn naam is Peter ik rij in een ascona B van 79 met een C20LET motor deze heeft een eds phase 1 chip, vermogen 260PK de versnellingsbak is een getrag 265 van monza achteras 3.44 met schijfremmen, en sper 45% voor wilwood 4 zuiger klauwen ik heb er nu king velgen onder 7x15 pas een nieuwe turbo er op gezet , ivm rook overlast :cry hier wat fotos van de auto [/rquote]
hey peet jij ook hier? gr willem [rquote=1889713&tid=144405&author=asconaBB]Hierbij wil ik mij en mijn ascona even voorstellen mijn naam is Peter ik rij in een ascona B van 79 met een C20LET motor deze heeft een eds phase 1 chip, vermogen 260PK de versnellingsbak is een getrag 265 van monza achteras 3.44 met schijfremmen, en sper 45% voor wilwood 4 zuiger klauwen ik heb er nu king velgen onder 7x15 pas een nieuwe turbo er op gezet , ivm rook overlast :cry hier wat fotos van de auto [/rquote]
W willem ascona Lid 14 mrt 2011 #59 hey peet jij ook hier? gr willem [rquote=1889713&tid=144405&author=asconaBB]Hierbij wil ik mij en mijn ascona even voorstellen mijn naam is Peter ik rij in een ascona B van 79 met een C20LET motor deze heeft een eds phase 1 chip, vermogen 260PK de versnellingsbak is een getrag 265 van monza achteras 3.44 met schijfremmen, en sper 45% voor wilwood 4 zuiger klauwen ik heb er nu king velgen onder 7x15 pas een nieuwe turbo er op gezet , ivm rook overlast :cry hier wat fotos van de auto [/rquote]
hey peet jij ook hier? gr willem [rquote=1889713&tid=144405&author=asconaBB]Hierbij wil ik mij en mijn ascona even voorstellen mijn naam is Peter ik rij in een ascona B van 79 met een C20LET motor deze heeft een eds phase 1 chip, vermogen 260PK de versnellingsbak is een getrag 265 van monza achteras 3.44 met schijfremmen, en sper 45% voor wilwood 4 zuiger klauwen ik heb er nu king velgen onder 7x15 pas een nieuwe turbo er op gezet , ivm rook overlast :cry hier wat fotos van de auto [/rquote]
A asconaBB Komt weleens kijken 14 mrt 2011 #60 Hey Willem , ja en ik sta er nu 3 dubbel op zelfs :kewlpics @ McLambo de auto is 40mm verlaagd koelfan is van een deawoo, die paste mooi in die rode tunnel
Hey Willem , ja en ik sta er nu 3 dubbel op zelfs :kewlpics @ McLambo de auto is 40mm verlaagd koelfan is van een deawoo, die paste mooi in die rode tunnel